اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 8 تخت

بخش وی آی پی بیمارستان شهید فقیهی شیراز به بهره‌برداری رسید

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز گفت: بیمارستان شهید فقیهی شیراز با اعتباری افزون بر 480 میلیون تومان مجهز به بخش وی آی پی با هشت تخت شد.

بخش وی آی پی بیمارستان شهید فقیهی شیراز به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پیمان پترام‌فر بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از این بخش در گفت‌‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بیمارستان شهید دستغیب شیراز با 70 سال قدمت یکی از بیمارستان‌های قدیمی کشور است که با تلاش‌های انجام شده تا سال 95 به یکی از مجهزترین بیمارستان‌های آموزشی درمانی جنوب کشور تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حاکمیت بالینی نیز بیمارستان شهید دستغیب شیراز جزو 10 بیمارستان کشور است که در دو سال گذشته شاهد توسعه فضای درمانی و خدماتی آن با زیربنای 3 هزار و 500 متر مربع با اعتباری افزون‌بر 3.5 میلیارد تومان بوده‌ایم.

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز تصریح کرد: بخش وی آی پی بیمارستان شهید فقیهی برای خدمات‌دهی مطلوب به بیماران نیاز به 15 نیرو دارد که با تمهیدات انجام شده علاوه بر رفع مشکل نیروی انسانی، خدماتی و درمانی تعداد تخت‌های آن از هشت تخت به 14 تخت افزایش می‌یابد.

پترام‌فر بیان داشت: هزینه‌های بخش وی آی پی بالاتر از تعرفه‌های دولتی بوده و برای برطرف کردن این معضل قرار است بیمه‌های تکمیلی آن را پوشش دهند.

وی همچنین در بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان شهید فقیهی افزود: این دومین بیمارستانی است که پس از تهران دارای دستگاه شتاب‌دهنده خطی برای درمان بیماران سرطانی شده است.

رئیس بیمارستان شهید فقهیی شیراز اضافه کرد: دستگاه شتاب‌دهنده خطی بیماران سرطانی با اعتباری بالغ‌بر 4.5 میلیارد تومان خریداری و در اختیار این بیمارستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/2448/س20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول