اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز انجام شد

دیدار مسئولان ارشد تنگستان با خانواده شهیدان حسابی‌زاده و حیدری

جمعی از مسئولان شهرستان به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت هفته و روز زن با خانواده شهیدان والامقام محمدرضا حسابی‌زاده و علی‌باش حیدری دیدار کردند.

دیدار مسئولان ارشد تنگستان با خانواده شهیدان حسابی‌زاده و حیدری

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، فرماندار تنگستان ظهر امروز در این دیدار اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان دامان پدران و مادرانی هستند که برای احیای دین اسلام، عزیزان خود را فدا کردند و از این رو برای ما مسئولان وظیفه و تکلیف است که به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب و شهدا تلاش کنیم.

غلامرضا ترک‌زاده تصریح کرد: جامعه اسلامی ما مرهون ارزش‌های انقلاب اسلامی به ویژه خانواده معظم شهدا هستند که در زمان‎‌های مختلف با پشتیبانی و حمایتشان از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) دفاع و تحت رهبری فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در صحنه حضور دارند.

امام جمعه اهرم نیز در سخنانی اظهار داشت: شهدا درس ایثار، بزرگی، صبر و مقاومت را به ما آموختند و ما نیز باید همواره در راه شهدا حرکت کنیم و آنان را به عنوان الگوهای ارزشمند مورد توجه خود قرار دهیم.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو افزود: خانواده شهدا همیشه مورد عزت و احترام همه مردم هستند چراکه میهن اسلامی ما پیشرفت‌ها و سربلندی خود را مدیون خون پاک شهداست.

شهرستان تنگستان بیش از 150 نفر شهید، 20 نفر آزاده و 400 نفر جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول