اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان:

شهرک کشاورزی بانوان زنجان امسال عملیاتی می‌شود

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: شهرک کشاورزی بانوان استان امسال عملیاتی می‌شود.

شهرک کشاورزی بانوان زنجان امسال عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: کارگروه بانوان برای سال جدید برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه کارگروه بانوان امسال 18 برنامه مختلف برگزار می‌کند، تصریح کرد: این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های مرتبط با دفتر امور بانوان تنظیم شده است و متناسب با سند راهبردی و اسناد بالادستی اجرا می‌شود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان یکی از مسائل مورد توجه کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری را تحقق شعار سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اعلام کرد و افزود: در تحقق شعار سال و اقتصاد و فرهنگ قطعاً نقش بانوان بیشتر از جمعیت آماری آنها است.

این مسئول با اشاره به اینکه نقش زنان از نظر آماری نصف جمعیت مردان است اما تاثیر آنها نزدیک به 100 درصد است، خاطرنشان کرد: زمانی که زنی وارد صحنه می‌شود خانواده را نیز وارد صحنه می‌کند اما یک مرد در صحنه تنها یک نفر است.

آوازه با اشاره به اینکه بانوان می‌توانند در امر اقتصاد و فرهنگ و صرفه‌جویی در درون خانواده نقش مهمی داشته باشد، افزود: بانوان می‌توانند در تولیدات خانگی و مشاغل خانگی نقش مهمی ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه لیست خرید منزل را زنان به مردان می‌دهند، اظهار کرد: اگر بانوان اهمیت و نقش خود را در جامعه باور داشته باشند قطعاً نقش بیشتری از مردان ایفا خواهند کرد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با تاکید بر اینکه هر چقدر سرمایه‌گذاری بیشتری بر روی زنان شود به همان میزان موفق خواهند بود، خاطرنشان کرد: بانوان در فرهنگ‌سازی، پیشرفت اقتصادی و... نقش مهمی دارند.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های کارگروه امور بانوان و خانواده استانداری زنجان علاوه بر توانمندسازی زنان در تعالی‌سازی آنها نیز نقش مهمی دارد، تصریح کرد: این برنامه‌ها برای زنان روستایی و شهری در نظر گرفته شده است.

آوازه عملیاتی کردن شهرک کشاورزی بانوان را از دیگر برنامه‌های کارگروه بانوان اعلام کرد و ادامه داد: کارگروه بانوان همه تلاش خود را به کار می‌گیرد تا این شهرک کشاورزی را عملیاتی کند.

وی در پایان گفت: امید است برنامه‌های کارگروه امور بانوان باعث آسایش و راحتی بانوان زنجانی شود.

انتهای پیام/73008/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول