اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه نگار نصر بوشهر خبر داد

ورود موسسات دانش‌بنیان و کارآفرین به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

مدیر موسسه نگار نصر بوشهر از ورود موسسات دانش‌بنیان و کارآفرین به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر خبر داد.

ورود موسسات دانش‌بنیان و کارآفرین به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس پاینده ظهر امروز در نشستی که با حضور مدیران و نمایندگان تعاونی‌های دانش‌بنیان، با موضوع خدمات موثر موسسات به بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: نقش اقشار بسیج در جهت ترویج اقتصاد و فرهنگ کشور یکی از نقش‌های اساسی و مهم جامعه است که یکی از اهداف برگزاری این نشست نیز بوده است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی عنوان کرد: اقتصاد در سال‌های اخیر همواره یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و ما نیز به عنوان شرکت‌های اقتصادی، در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی تلاش خواهیم کرد و در این راستا نیازمند حضوری جهادی و بسیجی‌وار همه عزیزان خواهیم بود.

مدیر موسسه نگارنصر استان بوشهر با ارائه خدمات مشاوره‌ای به سایر موسسات تصریح کرد: این شرکت آمادگی لازم را در جهت راه‌‎اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کنار سایر دوستان خواهد داشت و در این زمینه با اعطای تسهیلات ویژه، برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای از صفر تا صد، از طرح‌های اقتصادی حمایت خواهیم کرد.

پاینده با بیان اینکه موسسات کارآفرین و دانش‌بنیان نقشی موثر و مهم در این عرصه ایفا می‌کنند، خاطرنشان کرد: هر کدام از ما به عنوان یکی از ارکان اقتصادی جامعه باید سعی کنیم گوشه‌ای از کار را بگیریم تا بحمدالله شاهد تقویت حوزه اقتصادی کشور باشیم و یقیناً همکاری موسسه نگارنصر با موسسات دانش‌بنیان و بنیاد نخبگان استان بوشهر دستاوردهای قابل توجهی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی در استان خواهد داشت.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول