اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید قم:

حضرت زهرا (س) اسوه ایثار و ولایت‌مداری است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: حضرت زهرا (س) اسوه صبر و ایثار و استقامت و ولایت‌مداری بودند.

حضرت زهرا (س) اسوه ایثار و ولایت‌مداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان قم، سید جواد هاشمی در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت زهرا(س) گفت: شناخت زندگی پربار حضرت صدیقه طاهره (س) و الگو گیری از ایشان و پیروی از سیره فاطمی وظیفه زنان مسلمان است.

وی افزود: اهل معرفت به این ریسمان نجات بخش چنگ زده‌اند، این روز را روز مادر و زن نامیدند تا بانوان بدانند راه سعادت در پیروی از فاطمه زهرا (س) است.

مدیرکل بنیاد شهید استان قم تاکید کرد: شما بانوان که در بنیاد شهید مشغول فعالیت هستید در مقدس ترین مکان در خدمت به بهترین بندگان خداوند، باید قدر این جایگاه و موقعیت را بدانید و در خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تلاش کنید.

وی اضافه کرد: در این راستا باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی خویش در خدمت به خاندان شهدا، در خدمت به ولایت و در حفظ عفاف و حجاب و ساده زیستی قرار داده تا به اجر عظیم دست یابید.

هاشمی افزود: بنیاد شهید باید دستگاه عصمت و طهارت باشد و بانوان شاغلی که  در این مکان مقدس مشغول خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران هستند باید الگوی شایسته برای جامعه اسلامی باشند.

انتهای پیام/2258/س/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول