اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نطنز تاکید کرد

حمایت همه جانبه شهرداری نطنز از فعالیت‌های فرهنگی هنری

شهردار نطنز گفت: شهردای نطنز از جوانان هنرمند و فعالیت‌های فرهنگی هنری فاخر و ارزشمند و مومنانه حمایت می‌کند.

حمایت همه جانبه شهرداری نطنز از فعالیت‌های فرهنگی هنری

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، سید محسن تجویدی ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های گرامیداشت هفته مادر که به همت انجمن هنرهای نمایشی در فرهنگسرای کوثر شهرداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: زنان به عنوان ستون اصلی خانواده در دین مبین اسلام جایگاه ویژه‌ای داشته و حضرت فاطمه الزهرا (س) به عنوان الگویی بی‌دلیل برای بانوان ایران اسلامی از دیرباز نقش محوری در شکل‌دهی شخصیت و اعتقادات زنان و مادران را داشته‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری به عنوان مدیر خانواده و ستون اصلی آن بایستی در جایگاهی رفیع و با عزت در جامعه اسلامی به تربیت و پرورش فرزندان و خانواده خود بپردازد و این موضوع هیچ منافاتی با حضور در عرصه‌های اجتماعی با رعایت همه جوانب شرعی ندارد.

شهردار نطنز در ادامه با بیان این مطلب که امروزه شهرداری‌ها به عنوان نهادهای اجتماعی شناخته می‌شوند، گفت: شهرداری نطنز از همه هنرمندان و گروه‌های فرهنگی که به صورت خودجوش به فعالیت‌های فاخر، مومنانه و در راستای اهداف عالیه اسلامی می‌پردازد به طور جدی و در حد بضاعت خویش حمایت می‌کند و بحمدالله در این مسیر از حمایت بسیار خوب شورای اسلامی شهر نیز برخوردار است.

وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست و اعضای انجمن هنرهای نمایشی نطنز رمز موفقیت این گروه را همدلی اعضاء، مدیریت خوب و پرداختن به موضوعات مذهبی و ارزشی دانست و تصریح کرد: اگر این کارها به دل مردم عزیزمان نشسته به معنی این است که از دل بر آمده و مردم اعتقادات و ارزش‌های اعتقادی خود را در آن یافته‌اند.

تجویدی در پایان ضمن تجلیل از مادران گرانقدر شهدا و همه بانوان ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدای گرانقدر باشیم.

انتهای پیام/63025/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول