اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بودجه سال جاری شهرداری صورت گرفت

اختصاص 500 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: در بودجه سال جاری شهرداری اصفهان 500 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های متنوع به منظور نکوداشت هفته اصفهان اختصاص داده شده است.

اختصاص 500 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی قاسم‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های شهرداری به منظور نکوداشت هفته اصفهان اظهار کرد: هر ساله برنامه‌های شهرداری به منظور نکوداشت هفته اصفهان نسبت به سال گذشته پر‌رنگ‌تر و ویژه‌تر است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها به صورت جمعی به عنوان محور فعالیت‌های این معاونت در حوزه فرهنگی تلقی می‌شود، اضافه کرد: فرهنگ موضوعی نیست که محصور در یک بخش بوده و تنها به یک محور یا یک حوزه اختصاص داشته باشد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه ما نمی‌توانیم در سطح جامعه فرهنگ‌گریزی داشته باشیم، تصریح کرد: افراد باید با قرار گرفتن در کنار یکدیگر در راستای اجرای برنامه‌های مختلف فعالیت کنند و اجرای برنامه‌ها به صورت جمعی مطلوب‌تر است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران شهری و کشوری می‌توانند با قرار گرفتن در کنار یکدیگر به مشکلات و معضلات رسیدگی کنند تا این مشکلات کاهش پیدا کند، ادامه داد: شکل مصاحبه‌های مسئولان نیز با اصحاب رسانه و خبرنگاران از شکل فردی خارج شده و به صورت جمعی برگزار می‌شود.

قاسم‌زاده با اشاره به تشکیل ستادی به منظور نکوداشت هفته اصفهان تاکید کرد: ستادی که در سال 93 به منظور نکوداشت هفته اصفهان شکل گرفته است، تنها به سال 93 اختصاص ندارد و این ستاد برای سه سال آینده تشکیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های این ستاد به صورت بلند‌مدت و برای سه سال پیش‌بینی و در نظر گرفته شده است، افزود: سه هدف اصلی برای اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهر به منظور نکوداشت هفته اصفهان وجود دارد.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با بیان اینکه احساس تعلق مردم و به ویژه نسل جوان به نسل خود از مهم‌ترین این اهداف است، گفت: پر‌رنگ شدن احساس هویت مردم اصفهان با اجرای برنامه‌های متنوع به منظور نکوداشت هفته اصفهان امکان‌پذیر است.

وی با اشاره به اینکه معرفی اصفهان در سطح ملی و شناساندن و معرفی اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در سطح بین‌المللی از دیگر اهداف اجرای برنامه‌های متنوع در سطح شهر به منظور نکوداشت هفته اصفهان است، اظهار کرد: ویژگی‌ها و شاخصه‌های اصفهان باید به تمام دنیا و به تمام مردم معرفی شود.

قاسم‌زاده به فعالیت‌های ستاد نکوداشت هفته اصفهان در راستای اجرای این برنامه‌ها در شهر اشاره کرد و ادامه داد: تمام برنامه‌های مورد نظر در راستای دستیابی به این سه هدف طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری در راستای نکوداشت هفته اصفهان صورت گرفته است، تصریح کرد: امسال برنامه‌های متنوع‌تری به منظور گرامیداشت و نکوداشت این هفته در اصفهان برگزار می‌شود و ذائقه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی، علمی و سایر موارد به عنوان جنس این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مبنای اجرای این برنامه‌ها در سطح شهر مشارکت بوده و عمده این برنامه‌ها براساس ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در سطح شهر اجرا می‌شود، اضافه کرد: در بودجه سال جاری شهرداری اصفهان 500 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های متنوع به منظور نکوداشت هفته اصفهان اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله در بودجه شهرداری ردیفی برای اجرای برنامه‌های مختلف به منظور نکوداشت هفته اصفهان در نظر گرفته می‌شود، تاکید کرد: در بودجه سال گذشته شهرداری نیز 250 میلیون تومان به این موضوع اختصاص داده شده بود.

انتهای پیام/63004/صا40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول