اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پوتین قانون اعطای تابعیت به روس‌تبارها را امضا کرد

مسکو به همه روس‌تبارهای جمهوری‌های شوروی سابق ملیت روسی می‌دهد

رئیس‌ جمهوری روسیه قانون مربوط به اعطای تابعیت به شهروندان روس‌زبان در خارج از سرحدات این کشور و ساکنان جمهوری‌های سابق شوروی را امضا کرد.

مسکو به همه روس‌تبارهای جمهوری‌های شوروی سابق ملیت روسی می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "ولادیمیر پوتین" رئیس‌جمهوری روسیه امروز، دوشنبه قانون مربوط به اعطای تابعیت روسی به شهروندان روس زبان در خارج از سرحدات فدراسیون روسیه و یا ساکن جمهوری‌های سابق شوروی سابق را امضا کرد.

بر اساس این حکم، اتباع خارجی یا افراد فاقد تابعیت باید توسط یک کمیسیون ویژه برای تشخیص میزان آشنایی خود با زبان روسی مورد مصاحبه قرار بگیرند. برای این منظور آنها باید بطور روان به زبان روسی مسلط بوده و در محیط خانه و در عرصه فرهنگی از زبان روسی استفاده کنند.

در سند اصلاحیه قانون مربوط به تابعیت روس زبان یادآوری شده است؛ با هدف ایجاد شرایط مناسب برای افراد متمایل برای کسب تابعیت فدراسیون روسیه امتیازاتی برای ورود آنها به خاک روسیه در نظر گرفته خواهد شد که از جمله زمان حضور آنها در خاک فدراسیون روسیه و تسهیلاتی برای بدست آوردن مجوز اقامت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول