اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

انتشار اولین تصاویر اینترنتی از دیپلمات ربوده شده سفارت تونس در لیبی

گروهی تندرو نواری ویدیویی از کارمند سفارت تونس در لیبی که 21 مارس گذشته در طرابلس ربوده شده است، منتشر کردند که در آن وی از رئیس جمهور تونس می‌خواهد با ربایندگان برای آزادی وارد مذاکره شود.

انتشار اولین تصاویر اینترنتی از دیپلمات ربوده شده سفارت تونس در لیبی

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، گروهی تندرو یکشنبه شب نواری ویدیویی از کارمند سفارت تونس در لیبی که 21 مارس گذشته در طرابلس ربوده شده است، منتشر کردند که در آن وی از رئیس جمهور تونس می خواهد با ربایندگان برای آزادی وارد مذاکره شود.

در پایان این ویدئوی پنج دقیقه ای که در شبکه های اجتماعی منتشر شد،گروهی تندرو که خود را «شباب التوحید» معرفی کرد در پیامی نوشتاری به همراه صدا و تصاویر محمد بن شیخ کارمند سفارت تونس خطاب به دولت تونس گفت: «همانطور که شما همقطاران ما را به اسارت می گیرید، ما هم کارکنان شما را به اسارت می گیریم همانطور که شما همقطارهای ما را می کشید، ما هم دیپلمات های شما را خواهیم کشت.

در این ویدئو به العروسی القطناسی دیگر کارمند سفارت تونس در لیبی که روز پنجشنبه یک ماه پس از ربوده شدن همکارش به دست همین گروه تندرو ربوده شد، اشاره ای نشده است.

منجی حمدی وزیر امور خارجه تونس روز جمعه اعلام کرد ربایندگان این دو تونسی، آزادی چند تبعه لیبیایی را که به جرم فعالیت های تروریستی در تونس زندانی هستند، خواستار شده اند.

در ویدیویی که شامگاه یکشنبه منتشر شد و گویا در نوزدهم آوریل ضبط شده است، محمد بن شیخ کارمند محلی سفارت تونس در طرابلس پایتخت لیبی گفت ربایندگان وی تاکنون هم صبرشان تمام شده و در ادامه خطاب به منصف المرزوقی، رئیس جمهور تونس می گوید آقای رئیس چرا می خواهید مرا از زندگی محروم کنید هیچ مذاکره ای نیست آنها مرا آزاد نمی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول