اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط شورای شهر بوشهر مطرح شد

ضرورت حمایت از ورزش و ورزشکاران بوشهر در سال جدید

اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر بر لزوم توجه ویژه به ورزش و ورزشکاران بوشهری تاکید کردند.

ضرورت حمایت از ورزش و ورزشکاران بوشهر در سال جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یک عضو شورای شهر بوشهر امروز صبح در جلسه شورای شهر بوشهر خواستار حمایت از تیم فوتسال تابان بوشهر شد و اظهار داشت: تیم فوتسال تابان بوشهر موفق به کسب نتایج درخشانی شده و همین امر لزوم توجه به آنها را بیشتر می‌کند.

اصغر گورکی ادامه داد: پاداش هر کدام از بازیکنان این تیم 10 هزار تومان بوده در صورتی که یک تیم فوتسال در یکی از شهرهای استان توانسته با استفاده از شرکت نفت مبلغ 50 میلیون تومان را به دست آورد.

تقاضای سالن رایگان برای تیم فوتسال تابان بوشهر

علی‌اکبر شمسا نایب رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر نیز ادامه داد: در صحبت‌هایی با مسئولان هیئت فوتبال از آنها درخواست داشته‌ایم که با رایزنی با مدیرکل مخابرات استان بوشهر حداقل سالن را به طور رایگان در اختیار آنها قرار دهند تا از این طریق بتوانیم گامی هر چند کوچک برای حل مشکلات این تیم برداشته باشیم.

حمایت از تیم‌های ورزشی قبل از شروع مسابقات آنها

عبدالخالق برزگرزاده رئیس شورای شهر بوشهر نیز گفت: کمیسیون‌های فرهنگی، پژوهش و بودجه شورا باید مبنا را بر این بگذارند تا حمایت‌های مالی از تیم‌ها قبل از شروع مسابقات به تیم‌ها داده شود تا روند نتیجه‌گیری آنها به نحو مطلوب‌تری باشد.

تعامل با آموزش و پرورش برای در اختیار گرفتن مکان‌های ورزشی آن برای شهروندان ورزشکار

رئیس کمیسیون عمران شورا نیز در ارتباط با حمایت از تیم فوتسال تابان بیان داشت: تأمین یک دست لباس برای تیم تابان که تعداد آنها 12 نفر است می‌تواند موجب دلگرمی آنها برای ادامه مسابقاتشان شود.

ندا عبدالله‌زاده با مهم برشمردن حمایت از ورزشکاران خاطرنشان کرد: ورزشکارانی که قصد استفاده از مکان‌های ورزشی را دارند باید مبلغی را برای این امر بپردازند در صورتی که پرداخت این هزینه برای عده‌ای شاید مقدور نباشد.

وی با بیان اینکه گرایش جوانان به ورزش زمینه برطرف شدن خیلی از مشکلات را به وجود می‌آورد اضافه کرد: شورا می‌تواند از طریق تعامل با اداراتی نظیر آموزش و پرورش که از مکان‌های ورزشی زیادی برخوردار هستند خدماتی را به آنها ارائه دهد و در عوض زمین ورزشی آنها را به طور رایگان در اختیار شهروندان ورزشکار قرار دهد.

عبدالله‌زاده ادامه داد: زمین فوتبال پرسپولیس محله باغ زهرا و همچنین زمین نادری واقع در محله امامزاده باید به وضعیت آنها رسیدگی شود تا با ساماندهی لازم زمینه استفاده فوتبال دوستان از آنها فراهم شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول