اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

دقت در کار آزمایشگاهی ضامن ارتقای سلامت جامعه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: سلامت و دقت در کار آزمایشگاهی ضامن ارتقای سلامت جامعه است و دقت در آزمایش‌ها موجب تسهیل کار پزشک و تشخیص و درمان بهتر بیماران می‌شود.

دقت در کار آزمایشگاهی ضامن ارتقای سلامت جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا احمدی صبح امروز در جمع کارشناسان آزمایشگاه‌های این شهرستان در سالن زکریا ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امروزه به علت وسعت بیماری‌ها و افزایش مراجعین، کار آزمایشگاه‌ها زیاد شده است و با کمک در راستای پیشگیری، تشخیص و پایش بیماری‌ها نقش مهم و تاثیرگذاری در نظام سلامت دارند.

وی افزود: سلامت و دقت در کار آزمایشگاهی ضامن ارتقای سلامت جامعه است و دقت در آزمایش‌ها موجب تسهیل کار پزشک و تشخیص و درمان بهتر بیماران می‌شود.

احمدی اضافه کرد: عدم دقت و اعلام نتایج اشتباه آزمایش موجب بر ‌هم ریختن وضعیت روحی بیمار و بروز مشکلات است که در این زمینه داشتن تخصص، دقت در انجام کار آزمایشگاهی و تعامل خوب بین آزمایشگاه و گروه‌های بالینی و پایه می‌تواند در تشخیص صحیح بیماری‌ها مؤثر باشد.

وی ضمن تبریک روز جهانی بهداشت و هفته سلامت با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت «موجودات کوچک، تهدیدات بزرگ»، از پرسنل آزمایشگاه‌ها خواست تا احتیاط لازم را در موقع کار انجام دهند.

انتهای پیام/2202/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول