اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم:

حضرت زهرا (س) تا پای جان مدافع ولایت بودند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم گفت: حضرت زهرا (س) تا پای جان بر سر ولایت ایستادند و جان خود را در این راه فدا کردند که این 2 موضوع اهمیت روز زن را چندین برابر می‌کند.

حضرت زهرا (س) تا پای جان مدافع ولایت بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حسین مشرفیان ضمن تبریک میلاد پربرکت حضرت فاطمه زهرا(س) و تقارن این میلاد خجسته را با هفته زن و روز تکریم مادر گفت: این هفته فرصتی برای درس گرفتن از زندگی بانوی 2 عالم حضرت صدیقه کبری (س) است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) تا پای جان بر سر ولایت ایستادند و جان خود را در این راه فدا کردند که این موضوع اهمیت روز زن را چندین برابر می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) به مقامات معنوی حضرت زهرا (س) در سن جوانی اشاره کرد و گفت: باید با نگاهی دقیق به زندگی این بانوی 2 عالم خصلت‌های برجسته ایشان نظیر تقوا، عفت، طهارت، مجاهدت، شوهرداری، فرزندداری و ... را در مهم‌ترین عرصه‌های زندگی الگو قرار دهیم.

وی برخورداری ایران اسلامی از انبوه زنان فرزانه، تحصیل کرده و ممتاز را از نعمت‌های الهی و جزو بزرگترین افتخارات جمهوری اسلامی خواند و گفت: این واقعیت در تاریخ ایران بی‌سابقه است که این را مدیون دیدگاه‌های کارگشای امام خمینی (ره) هستیم.

مشرفیان افزود: امام خمینی (ره) نظام اسلامی را از زیرسلطه نظام شاهنشاهی نجات دادند و ما هرچه داریم از برکات فیض ایشان است که باید مسیر امام و شهدا را با پشتکار بیشتر ادامه دهیم و با اطاعت از مقام معظم رهبری دستاوردهای انقلاب اسلامی را هرچه بیشتر حفظ و پاسداری کنیم.

انتهای پیام/2258/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول