اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سری مسابقات لیگ برتر کیش

حفاری سپیدان آتش‌نشانی کیش را سوزاند

تیم فوتبال خدمات حفاری سپیدان با برتری مقابل تیم قدرتمند و پر مهره آتش‌نشانی کیش برای سایر مدعیان تصاحب عنوان قهرمانی در لیگ برتر خط و نشان کشید.

حفاری سپیدان آتش‌نشانی کیش را سوزاند

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، مصاف تیم‌های مدعی حفاری سپیدان و آتش‌نشانی کیش در شرایطی برگزار شد که بازیکنان دو تیم با انگیزه تداوم بخشیدن به روند رو به رشد خود گام به میدان مسابقه گذاشتند.

حضور چهره‌های نام آشنای فوتبال جزیره بر جذابیت‌های این بازی افزود و در تیم آتش‌نشانی بازیکنانی هم چون روح الله مقدم، روح الله کلاشمی واقعی و اسماعیل رضایی در مقابل کیانوش مالکی، داود پورسعید و آردین در تیم حفاری سپیدان قرار گرفتند.

همان گونه که پیش بینی می‌شد این مسابقه از هیجان بالایی برخوردار بود و در طول 90 دقیقه فرصت‌های متعدد گلزنی برای بازیکنان دو تیم فراهم شد که رشادت دروازه‌بانان هر دو تیم مانع از کامیابی مهاجمان شد، تک گل مسابقه با ضربه ذکاوت‌مندانه مسلم بارانی برای تیم حفاری سپیدان حاصل شد.

هر چند واکنش بازیکنان پرتجربه آتش‌نشانی به گل خورده باعث شد شدت حملات این تیم بیشتر شود، اما دفاع منطقی یاران سپیدان و در راس آنها کیانوش مالکی سبب شد که هرگز دروازه تیمش با خطری 100 درصدی مواجه نشود تا در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

مصاف تیم‌های آتش‌نشانی و صیادان که هشتم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، چهره تیم فینالیست را مشخص خواهد کرد و در سوی دیگر نیز خدمات حفاری سپیدان در برابر بانک تجارت برای رسیدن به فینال لیگ برتر کیش تلاش خواهد کرد.

هیجان در فوتبال جزیره در شرایطی روز به روز افزایش می‌یابد که با تلاش هیئت فوتبال و معاونت ورزش جزیره کیش در راستای ایجاد نشاط اجتماعی در این جزیره مرجانی گام‌های موثری برداشته شده که این امر افزایش چشمگیر میل و رغبت ورزشکاران این دیار را در پی داشته است.

انتهای پیام/88003/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول