اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری:

فاطمه زهرا(س) سرور زنان عالم است

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری گفت: فاطمه زهرا(س) سرور زنان عالم است.

فاطمه زهرا(س) سرور زنان عالم است

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مجتبی طاهری‌خرم‌آبادی عصر امروز در جشن میلاد فاطمه زهرا(س) در خرم‌آباد ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به همه زنان و مادران، اظهار داشت: همه ما مکرر در زندگی‌مان شنیده‌ایم و مطالعه کرده‌ایم که فاطمه سرور زنان عالمیان در هر دو عالم است.

وی با بیان اینکه این شخصیت برای مردها و زن‌ها الگو است، ادامه داد: رسول خدا(ص) در خصوص شخصیت فاطمه(س) می‌فرمایند که فاطمه بالاتر از تمام خوبی‌ها است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فاطمه زهرا(س) در مسیر حجاب و عفاف، الگوی رفتاری، قولی و فعال است.

طاهری‌خرم‌آبادی عنوان کرد: فاطمه زهرا(س) در تمام زمینه‌ها در همسرداری، فرزندداری، رفتارهای فردی و اجتماعی و ... برای ما الگو است.

وی اضافه کرد: فاطمه زهرا(س) آنقدر در محراب می‌ایستاد که پای آن حضرت متورم می‌شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: آیا در جامعه اسلامی که جامعه فاطمیه و علوی است، باید برخی از زنان را با شیوه‌های نامناسب از لحاظ حجاب در خیابان‌ها دید.

این مسئول اذعان داشت: زنان باید فاطمه زهرا(س) را الگوی خود قرار دهند و از رفت‌ و آمدهای غیرضروری در خیابان‌ها پرهیز کنند، چراکه این امر خداوند است که زنان در مکان‌ها که نباید باشند، حضور پیدا کنند.

* ارزش و هستی ما به فاطمه زهرا(س) وصل می‌شود

طاهری‌خرم‌آبادی تصریح کرد: فاطمه الگوی زنان جهان است و ارزش و هستی ما به آن حضرت وصل است.

وی با اشاره به اینکه باید از حجاب فاطمه الگو بگیریم، اذعان داشت: زنان دارای استعدادها و پتانسیل‌هایی هستند که می‌توانند با تحصیل علم خود گره‌ای از مشکلات خود را حل کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: زنان باید همواره در نزد مردان نامحرم حتی در زمان صحبت کردن با ملایمت و آرام صحبت کنند، چراکه آیه قرآن در این خصوص آمده و این کار را نهی می‌کند.

وی متذکر شد: زنان باید با نامحرم‌ها متعارف باشند و آرام، سنجیده و با ملایمت عمل کنند، چراکه کسانی که قلب‌ آن‌ها ناپاک است، با ظریف صحبت کردن با نامحرم جرقه‌ای در قلب آن‌ها ایجاد می‌کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نگاه ما به زن نباید نگاه غربی و ابزاری باشد، ابراز داشت: زنان باید زیورآلات خود را از نامحرم پوشانده و در مقابل آن‌ها خودنمایی نکنند.

این مسئول خطاب به زنان مسلمان، گفت: کاری انجام ندهید که صدای زیورآلات شما به گوش نامحرم‌ها برسد.

طاهری‌خرم‌آبادی یادآور شد: ما باید مُرید حضرت فاطمه(س) و حضرت علی(ع) در عمل باشیم، نه با حرف، چراکه هرگاه حضرت فاطمه زهرا(س) راضی نباشند، پیغمبر نیز ناراضی است.

وی در پایان بیان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از برترین زنان عالم است که زنان مسلمان باید از آن الگو بگیرند.

انتهای پیام/85001/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول