اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

120 بانوی نام‌آور خراسان جنوبی تجلیل شدند

طی مراسمی باشکوه و با حضور استاندار خراسان جنوبی به مناسبت بزرگداشت روز زن و مقام مادر، از 120 بانوی نام‌آور خراسان جنوبی تجلیل و تقدیر شد.

120 بانوی نام‌آور خراسان جنوبی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی امشب در جشنواره فرهنگی زنان نام‌آور خراسان جنوبی در باغ اکبریه بیرجند، اظهار داشت: زنان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی خوب درخشیدند و مایه مباهات بوده و آسایش خانواده و آرامش زندگی را فراهم کردند.

مژگان شریفی اذعان داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از جانب رهبر انقلاب اسلامی، با عزم راسخ و جدی در راستای تحقق بخشیدن فرمایشات رهبری گام برداشته‌ایم.

لازم به ذکر است در این مراسم از 120 بانوی نام‌آور خراسان جنوبی با حضور استاندار و برخی از مدیران و مسئولان استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

مادران و همسران شهداء، پزشک نمونه استان، اساتید نمونه دانشگاه‌های خراسان جنوبی، مدیر حوزه علمیه خواهران خراسان جنوبی، پلیس نمونه زن استان، بانوان برتر صنعت، دانشجویان برتر، خبرنگاران برتر و بانوان نمونه دستگاه‌های اداری استان از جمله تجلیل شدگان بودند.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، نمایشگاه عرضه توانمندی‌های زنان خراسان جنوبی به روی مردم باز بود که با برگزاری موسیقی محلی مورد استقبال جمع قرار گرفت.

انتهای پیام/69017/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول