اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای اردبیل:

الگوی فاطمی زنان ما را اعتباری جهانی بخشیده است

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان اردبیل گفت: الگوی فاطمی با همه شاخصه‌ها و برجستگی‌های خود زنان ما را ارزش و اعتباری جهانی و حقیقی بخشیده است.

الگوی فاطمی زنان ما را اعتباری جهانی بخشیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان اردبیل، عبدالحسین حسن‌زاده در مراسم تجلیل از 32 زن شاغل شرکت آبفای استان اردبیل اظهار داشت: زنان ما امروز سردمدار حقیقی کرامت و فضیلت یک زن شاخص و توانمند هستند به طوریکه بخشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان ما در عرصه‌های مختلف متجلی شده ولی هنوز بخشی از این توانمندی‌ها مورد توجه قرار نگرفته است.

وی نگاه دولت تدبیر و امید را نگاه همراه با توانایی و قابلیت بانوان بدون نگرش جنسیتی اعلام کرد و افزود: زنان ما باید حضرت زهرا (س) را به عنوان محور خلقت الگو و راهنمای خود قرار داده و به خوبی خانواده را مدیریت و هدایت کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان با تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن و میلاد حضرت امام خمینی (ره) تصریح کرد: 20 جمادی‌الثانی سالروز ولادت با سعادت اسوه طهارت و معنویت حضرت فاطمه زهرا (س) زهره عصمت که به عنوان روز زن توسط امام امت تعیین شده این اقدام میمون نه فقط به معنای طرح یک مناسبت و بزرگداشت یک شخصیت بزرگ تاریخی بلکه به معنای ترسیم جهت‌گیری حرکت زن ایرانی به سوی «زن برگزیده»، تدین الگوی برنامه‌ریزی اجتماعی با محوریت شخصیت فاطمه (س) و اعطای برتری «الگوی فاطمی» بر الگوهای رایج توسعه زنان در سرتاسر جهان بود.

حسن‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سالی که بنا به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده حضور زنان با ایمان و متعهد این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف کار و تلاش با تأسی از الگو و روش حضرت فاطمه زهرا (س) و با اتکا بر خصایصی همچون رعایت عفاف و پاکی، سختکوشی، قناعت و نجابت زمینه‌های ارتقا مادی و معنوی جامعه را فراهم می‌سازند.

وی با تقدیر و تشکر از نماینده امور زنان و خانواده بیان کرد: در مقایسه همکاران زن با تک تک سایر سازمان‌ها در راستای عفاف و حجاب و پاکی و سختکوشی بر خود وظیفه می‌دانم از کلیه همکاران زن که در طول تصدی اینجانب تاکنون گزارشی خارج از موارد مذکور ارائه نشده، تقدیر و تشکر کنم.

حسن‌زاده در ادامه اضافه کرد: مبارزه با معضلات کنونی و دستیابی به افق‌های روشن جز با تمسک به فرهنگ فاطمی و جریان یافتن آن در برنامه‌ریزی خود میسر نیست مگر با استمداد از پرتو آن زهره فروزنده، طی این راه دشوار را آسان و سعادت ره‌ پویان وصال را تضمین می‌کند.

در ادامه این مراسم پورحاج مشاور مدیرعامل در امور زنان و خانواده با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سال 92 مسائل و مشکلات همکاران زن در شرکت را مطرح کردند.

انتهای پیام/62004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول