اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان در اولویت است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: امسال ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد مد نظر و اولویت این مجموعه حمایتی است.

ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی عصر امروز در نشست با رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل اظهار داشت: نهاد مقدس کمیته‌ امداد در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و با همراهی مردم خیر و نیکوکار استان در صدد است تا با برنامه‌ریزی‌های منسجم شعار رهبر معظم انقلاب را در بین خانواده‌های تحت حمایت محقق سازد.

وی با بیان اینکه همواره مباحث فرهنگی یکی از مهمترین فعالیت‌های کمیته‌ امداد محسوب می‌شود، تصریح کرد: ارتقای سطح فکری و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت دغدغه‌ اصلی امدادگران این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: با انجام این فرآیند توانمندسازی مددجویان از نظر اقتصادی با صراحت بیشتری صورت می‌گیرد.

زلالی با تشریح عملکرد کمیته امداد در سال گذشته، نگاه حمایتی کمیته امداد در سال‌جاری را توجه به بخش اقتصادی و فرهنگی خانواده‌ها اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: در مورد خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش نیز کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار می‌شود تا طبق استعدادهای آنان برای آنها شغلی مناسب ایجاد کنیم.

زلالی بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی طلاسازی و تراش سنگ‌های قیمتی از مهمترین کارگاه‌های برگزار شده برای خانواده‌های مددجو و فرزندان آنان است که در سال گذشته برگزار شده و امسال نیز ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول یادآور شد: با ایجاد اشتغال و خودکفایی مددجویان تحت حمایت چرخه‌ اقتصادی کشور را رونق بخشیده و آمار بیکاری را در سطح استان به حداقل می‌رسانیم.

انتهای پیام/62001/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول