اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشن میلاد کوثر شاهرود:

ویژه برنامه‌های میلاد کوثر با شکوه خاصی در شاهرود برگزار می‌شود

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود از برگزاری ویژه برنامه‌های میلاد کوثر با شکوه خاصی در شاهرود خبر داد.

ویژه برنامه‌های میلاد کوثر با شکوه خاصی در شاهرود برگزار می‌شود

جمال‌الدین غنایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و هفته گرامیداشت مقام زن اظهار کرد: طبق سنوات گذشته، جشن میلاد کوثر به همت بسیج جامعه زنان شاهرود امروز در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود برگزار شد.

وی افزود: با توجه به جلسات مختلف برگزار شده در شهرستان و سپاه شاهرود، این مراسم باشکوه ویژه خواهران همراه با برنامه‌های متنوع و شاد و برگزاری سخنرانی و مسابقه و برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برگزار شد.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: علاوه بر جشن میلاد کوثر، جشن‌های مختلف دیگری نیز به همت پایگاه‌های بسیج خواهران در سطح مساجد و محلات ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های فرهنگی و سیاسی با موضوع حجاب و زن امروز و فاطمه زهرا(س) الگوی زنان جهان و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف فرهنگ و هنری در سطح پایگاه‌های بسیج خواهران از دیگر برنامه‌هاست.

غنایی ابراز داشت: برگزاری جشنواره‌های ورزشی بومی و محلی در روستاها و مناطق، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین غبارروبی گلزار شهدا و پیاده‌روی و کوهپیمایی از دیگ برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر است.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، به صدا درآوردن زنگ مادر آسمانی، مسابقات مختلف پخت غذا و شیرینی‌های سنتی، ختم صلوات و قرآن و برنامه‌های متنوع دیگر به همت پایگاه‌های بسیج خواهران شهری روستایی اجرا می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی جشن میلاد کوثر سپاه شاهرود با دعوت از همه بانوان و اقشار مختلف مردم برای حضور در این برنامه‌ها گفت: تجلیل از مقام مادر و بزرگ بانوی جهان حضرت زهرا(س) وظیفه همگانی ماست و باید تلاش کنیم همه آحاد مردم الگوی خود را بزرگان دین مانند حضرت زهرا(س) قرار دهند.

انتهای پیام/2249/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول