اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل خبر داد

جشن میلاد کوثر نبوت در 100 مسجد زابل

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل گفت: به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) جشن میلاد کوثر نبوت در 100 مسجد زابل برگزار می‌شود.

جشن میلاد کوثر نبوت در 100 مسجد زابل

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام محسن عارفی اظهار داشت: در ایام سرتاسر نور و رحمت ولادت یگانه دخت پیامبر اعظم(ص) حضرت فاطمه زهرا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای افزایش نشاط معنوی و شناساندن سیره و منش اهل بیت(ع) و اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) مراسم و برنامه‎های خاص ویژه این ایام در شهرستان زابل برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در ادامه برگزاری 14 گفتمان دینی و سخنرانی با موضوع نقش زنان در اقتصاد و فرهنگ و جشن میلاد همراه با نور افشانی و ایستگاه صلواتی و تجلیل از بانوان برتر و نخبه در هیئات مذهبی و 100 مسجد ازجمله برنامه‌های ویژه این ایام برشمرد.

وی گفت: توزیع بروشور و کتب با موضوع حجاب و عفاف و سبک زندگی اسلامی از دیگر فعالیت‌های این اداره برای گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

انتهای پیام/75004/ش/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول