اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا خبر داد

کمک 40 میلیاردی خیر مسکن‌ساز به معلولان پیشوا

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره از کمک 40 میلیاردی خیر مسکن‌ساز به معلولان پیشوا خبر داد.

کمک 40 میلیاردی خیر مسکن‌ساز به معلولان پیشوا

حمید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران یکی از برنامه‌های اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در سال 93 را اهتمام جدی در ارتباط با ایجاد سرپناه و تأمین مسکن نیازمندان و معلولان عنوان کرد و در این ارتباط گفت: برای حدود 50 تن از مددجویان و معلولان در قالب پروژه خورشید هشتم کلیه اقدامات حتی جانمایی واحد مسکونی با کمک‌های بلاعوض سازمان و خیرین انجام شده است که در صورت حل معضل دفع فاضلاب تحویل جامعه هدف می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا از مشارکت حدود 40 میلیارد ریالی خیر مسکن‌ساز فقط برای معلولان شهرستان پیشوا و بالطبع ورامین خبر داد و افزود: مبلغ فروش اعلام شده برای هر مترمربع حدود هفت میلیون ریال تعیین شده بود که با رایزنی‌های امور مسکن بهزیستی پیشوا این رقم برای معلولان شهرستان پیشوا و در ادامه برای معلولان ورامین برای هر مترمربع حدود 40 میلیون ریال تعیین و اقدام شد که از این محل مبلغی افزون بر 40 میلیارد ریال معادل 4 میلیارد تومان به سود معلولان این دو شهرستان و سازمان بهزیستی مشارکت منظور شده است.

وی در ادامه تامین اقلام مختلف جهیزیه برای نو عروسان معلول و مددجو را جزو برنامه‌های راهبردی اداره تحت مدیریت خود برشمرد و افزود: حدود 20 سری جهیزیه در سال 1392 تقدیم جامعه هدف شده است.

اسماعیلی پرداخت تسهیلات از طریق منابع ماده‌های 77 و 104 و همچنین خوداشتغالی و حمایت از کارفرمایان را از دیگر برنامه‌های بهزیستی پیشوا اعلام کرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان پیشوا در بخش پایانی صحبت‌های خود با تشکر از همه مسئولان شهرستان پیشوا به‌ویژه امام جمعه، فرماندار، خیرین و همچنین پرسنل خدوم و زحمتکش اداره بهزیستی، از خیرین سطح منطقه خواست بیشتر به حمایت از بهزیستی و افراد تحت حمایت آن که معلول و نیازمند هستند، بپردازند و آن‌ها را یاری کنند.

انتهای پیام/2462/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول