اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد خبر داد

برگزاری 222 طرح نظام جامع آموزشی تربیتی در خرم‌آباد

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد از برگزاری 222 جلسه طرح فلاح برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

برگزاری 222 طرح نظام جامع آموزشی تربیتی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی فلاحی ظهر امروز در جمع کارکنان این نهاد در خرم‌آباد گفت: طرح فلاح از جمله برنامه‌های منحصر به فرد حوزه فرهنگی کمیته امداد امام (ره) است که باهدف تعمیق باورهای دینی و تقویت عزت و کرامت خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌شود.

فلاحی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه طرح فلاحی یکی از خدمات طرح نظام جامع آموزشی تربیتی خانواده است، افزود: در این راستا در سال 92 تعداد 222 طرح با حضور هفت مبلغ دینی در شهرستان خرم‌آباد برگزار شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تعداد 4 هزار و 84 نفر از مددجویان شهری و روستایی در این جلسات شرکت نموده‌اند، تصریح کرد: این جلسه‌های در قالب 163 طرح فلاحی برای مددجویان شهری و تعداد 59 طرح برای مددجویان روستایی برگزار شده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه موضوعات مطرح شده، در این جلسه‌ها موضوعات، شرعی، اعتقادی، سیاسی و پاسخ به شبهات دینی بوده است، اذعان داشت: جهت تشکیل جلسه‌های طرح فلاح در شهرستان خرم‌آباد مبلغ 155 میلیون و 400 هزار ریال هزینه شده است.

وی همچنین از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی حجاب و عفاف برای 45 نفر از مددجویان خرم‌آبادی خبر داد و گفت: در این کارگاه آموزشی درخصوص شان و منزلت زن، آثار و اهمیت حجاب، فلسفه حجاب در اسلام، ریشه‌های بی‌حجابی، نقش بی‌بند و باری و بدحجابی در شیوع فساد در جامعه بحث شد.

فلاحی در ادامه سخنان خود گفت: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بوده است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ303

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول