اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توسعه زیرساخت‌ها صورت می‌گیرد

شتاب گرفتن سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی لار

معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با توسعه زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار جذب سرمایه‌گذاری در این شهرک‌های صنعتی شتاب می‌گیرد.

شتاب گرفتن سرمایه‌گذاری در نواحی صنعتی لار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، غلامحسن بهارلوئی نژاد در بازدید خود از این ناحیه صنعتی ضمن بررسی مسائل و مشکلات موجود و بازدید از برخی طرح‌های عمرانی و زیرساختی در جلسه با صنعتگران این ناحیه صنعتی با تاکید بر لزوم تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی اظهار داشت: از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اجرای طرح‌های عمرانی شامل طرح روسازی راه ورودی، اجرای شبکه روشنایی برق و طرح آسفالت خیابان اصلی در دستور کار قرار گرفت.

وی همچنین بر تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام نیز تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه توسعه بیش از پیش این ناحیه فراهم خواهد شد.

این مسئول افزود: با توجه به زیرساخت ایجاد شده در ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار، و با توجه به شرایط ویژه این ناحیه صنعتی در جذب سرمایه‌گذاران به‌ویژه سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم حوزه خلیج فارس، این نواحی صنعتی بستر مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار فراهم خواهد کرد.

بهارلوئی نژاد ادامه داد: ناحیه صنعتی پشت سنگر و حسن لری لار دارای امکانات زیربنایی شامل آب، ‌برق، ‌تلفن و اراضی آن نیز دارای سند ثبتی است.

وی افزود: این ناحیه صنعتی با 30 هکتار،‌ ظرفیت استقرار 47 واحد صنعتی با اشتغالزایی 400 نفر را دارد که هم‌اکنون پنج واحد با اشتغالزایی 32 نفر در مرحله فعالیت و هفت واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

همچنین معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سفر خود به لارستان بر اجرای طرح حفر چاه آب آشامیدنی ناحیه صنعتی بیرم در صورت رفع مشکل تملک زمین برای حفر چاه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرم تاکید کرد.

ناحیه صنعتی بیرم با 42 هکتار مساحت ظرفیت استقرار 60 واحد صنعتی با اشتغالزایی 900 نفر را خواهد داشت.

همچنین معاون عمران و محیط زیست شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در سفر خود به لارستان،‌ در جلسه با اعضای هیئت امنای شهرک صنعتی لار بر لزوم مشارکت فعال هیئت امناها در اداره عمومی این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز از هیئت امناها که نمایندگان صنعتگران هستند حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

شهرک صنعتی لار با 118 هکتار مساحت از شهرک‌های بزرگ صنعتی در استان فارس محسوب می‌شود که دارای امکانات زیربنایی شامل شبکه آب با فاضلاب، برق و تلفن است.

این شهرک صنعتی ظرفیت استقرار 220 واحد فنی با پیش‌بینی اشتغالزایی یک‌هزار و 700 نفر را دارد که هم‌اکنون 38 واحد صنعتی با اشتغالزایی 663 نفر فعالیت می‌پردازند و 58 واحد صنعتی نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول