اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دانش‌آموزان کاشانی

راهپیمایی عفاف و حجاب در کاشان برگزار شد

راهپیمایی عفاف و حجاب در سالروز ولادت بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) با حضور دانش‌آموزان کاشانی برگزار شد.

راهپیمایی عفاف و حجاب در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در این راهپیمایی که پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از دانش‌‌آموزان دختر مدارس کاشان برگزار شد شرکت‌کنندگان بر رعایت عفاف و حجاب به‌عنوان یکی از اصول و ارزش‌های اسلامی تأکید کردند.

در این راهپیمایی نمادین حدود یک‌هزار دانش‌آموز دختر کاشانی با در دست‌ داشتن پلاکاردهایی، همگان به خصوص بانوان و دختران را در الگو قرار دادن سیره زندگی حضرت زهرا(س) خواستار شدند.

این راهپیمایی از میدان 15 خرداد کاشان تا ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد و علاوه بر دختران دانش‌آموز تعدادی از بانوان سایر اقشار در این حرکت نمادین حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان پس از این راهپیمایی، در جشن میلاد کوثر با عنوان «زن، سیره نبوی با سبک زندگی اسلامی» در سالن شهدای بسیج کاشان حاضر شدند و روز میلاد بانوی آب و آیینه را گرامی داشتند.

اجرای برنامه‌های جشن فاطمی در 34 پایگاه خواهران، ارتباط مستقیم با مکه محل تولد حضرت فاطمه زهرا(س)، و مرقد امام راحل، مسابقه کتابخوانی از کتاب همسران زندگی الگوی بالندگی، مسابقه از سیره زندگی بانوی دو عالم و نیز صحیفه نور امام راحل از دیگر برنامه‌های بزرگداشت مقام زن در کاشان است.

انتهای پیام/2406/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول