اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌رئیسی در مراسم روز زن مطرح کرد

نقش برجسته زنان برای پیروزی در مقابل جنگ فرهنگی دشمن

امام جمعه قلعه‌رئیسی گفت: زنان با تربیت اسلامی جوانان و نوجوانان نقش بارزی در پیروزی بر دشمن در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دارند.

نقش برجسته زنان برای پیروزی در مقابل جنگ فرهنگی دشمن

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، اسماعیل صلواتی ظهر امروز در مراسم روز زن که در قلعه‌رئیسی برگزار شد، عنوان کرد: بانوان امروز از طرف دشمنان مورد هدف جنگ نرم قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود همان‌طور که زنان در هشت سال دفاع مقدس پشتیبان نظام بوده‌اند امروز نیز با مراقبت از فرزندان و تربیت اسلامی نسل آینده در جنگ نرم نیز پیروز شوند و پشتیبان نظام اسلامی باشند.

امام جمعه قلعه‌رئیسی تصریح کرد: اسلام بر نقش زن در مدیریت خانواده توجه زیادی کرده و بر این اصل تکیه داشته که حضور او در اجتماع نباید نقش زن را در خانواده کم‌رنگ کند.

صلواتی افزود: فاطمه (س) شخصیتی برجسته است که هنوز ابعاد معنوی آن حضرت برای بشر امروزی ناشناخته مانده است، آن حضرت مانند یک مادر برای رسول اکرم (ص) فداکار و برای علی بن ابی‌طالب(ع) یک همسر نمونه بود.

وی گفت: فاطمه زهرا یک الگوی تام و تمام برای زن ایرانی است، زنی که در عین جوانی نقش‌های دشوار و کلیدی را در طول تاریخ تشیع ایفا کرده است.

امام جمعه قلعه‌رئیسی خاطرنشان کرد: خانم‌ها با حفظ حجاب و اخلاق اسلامی از سیره آن حضرت تبعیت کنند چرا که راه رستگاری در این مسیر است.

وی ادامه داد: جایگاه مادر و جایگاه زن بسیار بالا بوده که با هیچ معادله‌ای نمی‌توان آن را سنجید و تربیت فرزند، ایجاد آرامش در خانه و نقش آفرینی اصلی که یک زن در خانه دارد قابل انکار نیست.

صلواتی اذعان داشت: زنان یکی از پایه‌های اصلی و اساسی در تحکیم خانواده هستند و اطلاع‌رسانی در رابطه با زندگی و اخلاق و شخصیت حضرت فاطمه (س)، در زندگی فرهنگ غنی را به زنان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول