اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند خبر داد

امضای تفاهمنامه عمرانی منطقه آزاد اروند با شهرداری‌های آبادان و خرمشهر

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند از امضای تفاهم نامه عمرانی و خدماتی منطقه آزاد اروند با شهرداری‌های آبادان و خرمشهر خبر داد.

امضای تفاهمنامه عمرانی منطقه آزاد اروند با شهرداری‌های آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید علی شریفی اصل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه وظایف سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه خدمات شهری و روستایی شامل فضای سبز، تنظیفات، خدمات صدور پروانه ساختمان و غیره، طی تفاهم نامه‌ای به شهرداری‌های آبادان و خرمشهر واگذار گردید.

وی اضافه کرد: این تصمیم با توجه به تصویب و ابلاغ طرح توسعه منطقه آزاد اروند و افزایش محدوده جغرافیایی این منطقه به شهرهای کل آبادان و خرمشهر در نخستین سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و تغییرات حاکمیتی به وجود آمده اتخاذ شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: از این پس وظایف سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه خدمات شهری و روستای شامل ایجاد و نگهداری فضای سبز، تنظیفات عمومی، خدمات صدور پروانه ساختمان و سایر خدمات شهرداری در حوزه خدمات شهری از طریق شهرداری های آبادان و خرمشهر انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: این تفاهم در راستای حرکت سازمان منطقه آزاد اروند به سمت نظارتی و حاکمیتی شدن است و انعقاد این تفاهم نامه یکی از نخستین گام‌ها در برای ورود به فضای حاکمیتی است.

شریفی اصل گفت: در روزهای پایانی سال اخیر و با هدف تغییر در فضای شهری بیش از 140 میلیارد ریال به شهرداری خرمشهر نیز پرداخت شده است.

وی با اشاره به امضای تفاهم نامه عمرانی و خدماتی با شهرداری های آبادان و خرمشهر خاطرنشان کرد: همه هزینه‌های انجام خدمات و پروژه‌های مورد تفاهم به شهرداری‌های مذکور پرداخت می‌گردد.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند ادامه داد: همچنین نظارت سازمان منطقه آزاد اروند بر حسن انجام فعالیت‌های مورد تفاهم کماکان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/72001/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول