اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال گذشته صورت گرفت

کمک 2 میلیارد ریالی کمیته امداد دورود برای تشکیل زندگی زوج‌های جوان

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود گفت: 2 میلیارد ریال در قالب کمک هزینه تامین جهیزیه به نوعروسان دورودی اهدا شد.

کمک 2 میلیارد ریالی کمیته امداد دورود برای تشکیل زندگی زوج‌های جوان

به گزارش خبرگزاری فارس از دورود، اسدالله اسدی ظهر امروز در مراسم روز زن در دورود لرستان گفت: در راستای احیای سنت حسنه پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و گسترش نشر فرهنگ ازدواج در خصوص ایجاد زمینه مناسب جهت ازدواج آسان بین فرزندان مددجویان تحت حمایت، کمیته امداد امام خمینی در سال گذشته بالغ بر 2 میلیارد ریال به مددجویان این نهاد در شهرستان دورود پرداخت کرده است.

وی با اشاره به نقش موثر خیرین در این امر مقدس ادامه داد: این مبلغ از طریق کمک‌های مردمی و خیرین نیکوکار شهرستان و اعتبارات تخصصی کمیته امداد امام خمینی جهت تهیه بخشی از جهیزیه نوعروسان بی‌سرپرست تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دورود با بیان این‌که این مبلغ به صورت نقدی در اختیار مددجویان قرار گرفته می‌شود، تصریح کرد: در این راستا بالغ بر 2 میلیارد و 950 میلیون ریال هزینه شده است.

اسدی اظهار کرد: در کنار سایر خدمات کمیته امداد امام خمینی به مددجویان، فراهم آوردن زمینه مناسب جهت ازدواج آسان و تهیه بخشی از جهیزیه نوعروسان تحت حمایت در اولویت کاری این نهاد بوده که به حول و قوه الهی توانسته‌ایم با کمک‌های موثر خیرین نیکوکار و اعتبارات تخصیصی این نهاد بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای نوعروسان با مضامین ازدواج آسان به صورت گروهی و مشاوره قبل از ازدواج برای تحکیم بنیاد خانواده، توزیع بروشورهای تبلیغاتی در زمینه ازدواج آسان، پرداخت وام به صورت قرض‌الحسنه با اقساط بلند مدت از دیگر خدماتی است که از طریق کمیته امداد امام خمینی این شهرستان به مددجویان زیر پوشش ارائه می‌شود.

انتهای پیام/2304/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول