اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر:

جشنواره ورزشی تفریحی کوثر در بوستان‌های اسلامشهر برگزار شد

جشنواره ورزشی تفریحی با عنوان جشنواره کوثر از صبح امروز و همزمان با میلاد دخت نبی اکرم در بوستان‌های اسلامشهر برگزار شد.

جشنواره ورزشی تفریحی کوثر در بوستان‌های اسلامشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، محمد مهدی سلیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری اسلامشهر، صبح امروز در حاشیه برگزاری این جشنواره در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور بانوان ورزشکار ورزش‌های صبحگاهی، 4 جشنواره ورزشی تفریحی با عنوان جشنواره کوثر در بوستان‌های شهر برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره‌ها شامل مسابقات ورزشی تفریحی به همراه جشن و مولودی‌خوانی است، که به جهت ارج نهادن به مقام شامخ بانوان در ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) با حضور بانوان منطقه اجرا خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: بوستان‌های محل برگزاری این جشن به گونه‌ای انتخاب شده‌اند که، بانوان محلات مختلف این شهر، بتوانند به راحتی در یکی از این مراسمات حضور داشته باشند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر تصریح کرد:  نخستین جشنواره صبح امروز در بوستان شهید مصطفی خمینی برگزار و به ترتیب در روزهای بعد در بوستان فدک، بوستان شهید فهمیده واوان و بوستان ملت قایمیه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر سلامتی روحی و جسمی شهروندان ادامه داد: مربیان  ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی شهر، تلاش می‌کنند که محیطی نشاط آور در بوستان‌ها فراهم کنند تا، بانوان و به ویژه جوانان بیشتری از این ورزش‌ها استقبال کنند.

سلیمی با اشاره به وجود مشکلات بانوان در پارک‌های سطح شهر، تاکید کرد: برای رفع مشکلات بانوان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و امیدواریم بتوانیم با تشکیل کارگروهی با حضور مربیان و مسئولان مرتبط شهرداری و شورا، این مشکلات مرتفع شود.

وی گفت: در نخستین روز برگزاری این جشنواره که در بوستان شهید مصطفی خمینی برگزار شد، استقبال چشمگیر بانوان و علاقمندان نشان داد که، شهروندان به ورزش و انجام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی  علاقه زیادی دارند و این مسئولیت ما را خطیرتر می‌کند که بیش از گذشته به برگزاری چنین برنامه‌هایی بپردازیم.

سلیمی خاطرنشان کرد: علاقمندان جهت حضور در این جشنواره‌ها می‌توانند از ساعت 8 لغایت 10 صبح به بوستان‌های ذکر شده مراجعه کنند  که در پایان این جشنواره به برگزیدگان مسابقات هدایایی ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 2302/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول