اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد:

مددجویان بروجردی از 5 میلیارد ریال در قالب خدمات عمرانی بهره‌مند شدند

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: در سال گذشته بیش از 5 میلیارد ریال در قالب خدمات عمرانی به مددجویان بروجردی پرداخت شده است.

مددجویان بروجردی از 5 میلیارد ریال در قالب خدمات عمرانی بهره‌مند شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی معظمی‌گودرزی صبح امروز در جمع مددجویان بروجردی گفت: کمیته امداد در راستای حمایت از مددجویان در طول سال خدمات متفاوتی ارائه می‌دهد که یکی از اقدامت این نهاد در شهرستان بروجرد تامین سرپناه به عنوان یک نیاز اولیه برای مددجویان است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد با تاکید بر اینکه در این راستا بیش از 5 میلیارد و 298میلیون ریال هزینه شده است، گفت: یکی از مهمترین خدمات این نهاد ارائه خدمات عمرانی در قالب ساخت و ساز، بهسازی و مقاوم سازی، پرداخت اجاره مسکن و معرفی مددجویان به مسکن مهر است که این اقدامات پس از بررسی وضعیت مددجویان به صورت هدفمند ارائه می‌شود.

معظمی گودرزی تصریح کرد: در این راستا در سال 92اقداماتی از قبیل 61 مورد کمک به احداث مسکن مهر، 21 مورد تعمیرات جزئی و 29 مورد تعمیرات کلی، احداث 41 مورد سرویس بهداشتی و همچنین 19 مورد طرح توانمندسازی روستایی، 44 مورد پرداخت اقساط معوقه مسکن‌های احداثی روستایی، 15 مورد تکمیل مسکن روستایی، 793 مورد پرداخت حق  انشعابات (آب، برق، گاز)، مقاوم‌سازی پنج مسکن روستایی صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد گفت: تأمین مسکن و ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان یکی از مهمترین برنامه‌های این نهاد است که امید است، بتوانیم با ارائه خدمات مثمر ثمر به نیازمندان از مشکلات آنان بکاهیم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول