اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز هنری بشرویه خبر داد

برگزاری سومین جشنواره استانی کتیبه‌های سفالی در بشرویه

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بشرویه گفت: سومین جشنواره استانی کتیبه‌های سفالی 14 اردیبهشت‌ماه امسال در این شهرستان برگزار می‌شود.

برگزاری سومین جشنواره استانی کتیبه‌های سفالی در بشرویه

نرگس غنچه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: سومین جشنواره کتبیه‌های سفالی بشرویه با محوریت موضوع رضوی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: توجه و نگاه ویژه به مسائل فرهنگی و هنری در راستای رشد و پرورش خلاقیت ذهنی کودکان و نوجوانان از ضروریات است.

سرپرست مرکز هنری بشرویه ادامه داد: باید کودکانمان را در مسیر داشتن نگاهی ویژه به نمادهای ویژه فرهنگی و سنتی هر منطقه و همچنین گسترش فعالیت‌های هنری در این زمینه‌ها تشویق کنیم و بسترهای مناسب برای بروز خلاقیتشان را فراهم آوریم.

غنچه تصریح کرد: این جشنواره به دلیل همخوانی که با هنر معماری و بافت تاریخی و نیز فرهنگ عامه مردم بشرویه دارد مورد استقبال بسیار خوب کودکان و نوجوانان این منطقه قرار گرفت.

وی متذکر شد: علاوه بر تأثیرات مثبت و سازنده این گونه جشنواره‌ها در ابعاد فرهنگی و هنری، برگزاری این نمایشگاه‌ها سبب تعامل و حرکتی منسجم بین دستگاه‌‌ها و سازمان‌های مختلف دخیل در امور فرهنگی شهرستان‌ها است.

ارسال بیش از 100 اثر به دبیرخانه جشنواره کتیبه‌های بشرویه

سرپرست مرکز هنری بشرویه اظهار داشت: تاکنون بیش از 100 کتیبه سفالی از نقاط مختلف استان برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 175 عضو از دیگر شهر های استان در دومین جشنواره کتیبه‌های سفالی بشرویه شرکت داشته‌اند.

غنچه اذعان داشت: این جشنواره در سه بخش کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار می‌شود و همچنین افراد می‌توانند در دو بخش مربیان و آزاد در رده بزرگسال آثار خود را ارسال کنند.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول