اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

وجود 8 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در ساوجبلاغ

فرماندار ساوجبلاغ از وجود 8 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: باید تدابیر لازم برای جمع‌آوری این چاه‌ها اندیشیده شود.

وجود 8 هزار حلقه چاه آب غیرمجاز در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر صبح امروز در جلسه معاونین بخشداران و مدیران ادارات فرمانداری اظهار کرد: وجود چاه‌های غیرمجاز آب سبب شده است که خسارات سنگینی به منابع آبی در این شهرستان وارد شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال، مسدود کردن یک‌هزار حلقه چاه آب غیرمجاز است که با این اقدام به حفظ منابع آبی کمک کرده‌ایم.

پالیزگیر با اشاره به این‌که عده‌ای فرصت‌طلب اقدام به حفر چاه‌های غیرمجاز آب می‌کنند، تأکید کرد: با توجه به این‌که حفر این‌گونه چاه‌ها به منابع آبی شهرستان صدمات جبران‌ناپذیری را وارد می‌کند لذا علاوه بر مسدود کردن این چاه‌ها با متخلفان در این زمینه نیز به شدت برخورد خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ از اجرای طرح پیشگیری از تخریب اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح هم‌اکنون در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: هرگز اجازه نخواهیم داد عده‌ای سودجو برای رسیدن به منافع شخصی اقدام به تخریب زمین‌های کشاورزی و باغی کنند لذا با در دستور کار قرار دادن طرح پیشگیری از تخریب این‌گونه زمین‌ها با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: روند ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان طی سال‌های اخیر سبب شده است که بخشی از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ تهدید و برخی دیگر نابود شوند.

پالیزگیر گفت: بخشداران در مناطق مختلف ساوجبلاغ باید نظارت کافی را در این زمینه داشته باشند و با کنترل و نظارت بیشتر مانع از تخریب باغات و زمین‌های کشاورزی شوند.

انتهای پیام/2302/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول