اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور حکمی از سوی استاندار فارس انجام شد

انتصاب مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس

با صدور حکمی از سوی استاندار فارس، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری این استان معرفی شد.

انتصاب مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، بنابر این حکم «حجت الله رضایی» به عنوان مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی این استانداری معرفی و از زحمات «سید یحیی هاشمی» سرپرست پیشین این دفتر تقدیر شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس در جلسه معارفه مدیر کل جدید دفتر امور اجتماعی، ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی استان در ماه‌های اخیر گفت: فرهنگ و مسایل اجتماعی ریشه و سرچشمه تحولات گوناگون جامعه است به طوری که این دو مقوله می‌تواند تاثیر فراوانی در رفع نیازهای اجتماع داشته باشد.

کمال فیروزآبادی افزود: وقتی نتایج به دست آمده در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، اقتصاد، امنیت، سیاست و... را بررسی کنیم ریشه پیروزی‌ها و شکست‌ها را در حوزه فرهنگ و نقاط ضعف و قوت آن می‌بینیم.

وی توجه به اسناد بالادستی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی را دارای اهمیت فراوان دانست و ادامه داد: اسنادی مانند سند چشم‌انداز 1404 و همچنین الگوی اقتصاد مقاومتی در کنار موضوعاتی همچون سبک زندگی که از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است باید در تلاش‌های فرهنگی و اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

فیروزآبادی بیان کرد: اگر در مسایل فرهنگی نقطه ضعف داشته باشیم در سایر مقولات اجتماعی اقتصادی، سیاسی، نیز دچار مشکل خواهیم شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس ضمن تاکید بر لزوم مقاوم‌سازی کشور در حوزه‌های مختلف ابراز داشت: اگر بتوانیم الگوهای مقاومتی در عرصه‌های مختلف را اجرایی کنیم، کشور را در مقابل بحران‌های مختلف بیمه کرده‌ایم.

وی در پایان خواستار ارتباط منظم، هدفمند و قانون‌مند دستگاه‌های فرهنگی استان به منظور دستیابی به اهداف والای اجتماعی و فرهنگی شد و ابراز امیدواری کرد مدیر کل جدید دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بتواند در این حوزه منشا اثر باشد.

به گزارش فارس، رضایی فعالیت در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بهزیستی استان بوشهر، شوراهای حل اختلاف و سه دور عضویت در شورای اسلامی شهر را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول