اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر خبر داد

پرداخت 7 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان ابهری

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از پرداخت 7 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان ابهری خبر داد.

پرداخت 7 میلیارد ریال وام خوداشتغالی به مددجویان ابهری

محسن داوودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد در دهه‌ چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است.

وی با اشاره به اینکه در این دهه کمیته امداد اقدامات بسیاری در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی انجام داده است، افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای آن‌ها اجرایی می‌شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی کمیته امداد در زمینه‌های کشاورزی، دامداری، دامپروری، مشاغل خانگی اضافه کرد: این طرح‌ها بر اساس توانایی‌های مددجویان، شرایط آنها و همچنین دوره‌های آموزشی که برای آنها برگزار شده است، اجرایی می‌شود.

این مسئول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد در بحث اشتغالزایی مددجویان در سال تولید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: طی سال گذشته 150 مورد وام خوداشتغالی از محل منابع امداد به مددجویان ابهری پرداخت شد.

داودی خاطرنشان کرد: کمیته امداد ابهر برای پرداخت این تعداد وام خوداشتغالی 7 میلیارد و 365 میلیون ریال اعتبار هزینه کرد.

وی تصریح کرد: قبل از اجرای طرح‌های مذکور دوره‌های آموزشی مرتبط برای واجدان شرایط برگزار شده و آموزش‌های لازم در رشته‌های شغلی مختلف به آنها ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی تاثیر بسزایی در موفقیت طرح‎‌های اجرایی دارد، اذعان داشت: با آمار گرفته شده بیش از 90 درصد طرح‌های اشتغال که توسط کمیته امداد اجرایی می‌شوند، به صورت موفق اجرا شده و به پایداری مورد نظر می‌رسند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از موضوعات تاثیرگذار در موفقیت طرح‌های اشتغال نظارت بر طرح‌ها است، متذکر شد: نظارت بر طرح‌ها توسط ناظران متخصص در طرح‌های مختلف اشتغال و با ارائه مشاوره‌های شغلی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول