اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد:

پرهیز از تشریفات از جمله شاخص‌های مهم مدیریت جهادی است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ساده‌زیستی و پرهیز از تشریفات از جمله شاخص‌های مهم مدیریت جهادی است.

پرهیز از تشریفات از جمله شاخص‌های مهم مدیریت جهادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، رضا احمدی صبح امروز در جمع اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گناباد اظهار کرد: سلامت از نخستین دغدغه‌های مدیران عالی رتبه تمامی کشورهای جهان است.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این سیاست‌ها مهم‌ترین سند در راستای رفع مشکلات موجود نظام سلامت است.

این مسئول افزود: سیاست‌های کلی سلامت زمینه‌ساز تحولی چشمگیر در عرصه سلامت در کشور است.

احمدی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی مقام معظم رهبری، تلاش و کار جهادی را در راستای ارتقای شاخص‌های سلامت ضروری دانست.

وی افزود: توجه به فرهنگ نیازمند اختصاص اعتبارات مناسب، حمایت جدی مسئولان و استفاده از ظرفیت استادان و دانشجویان فعال فرهنگی است.

احمدی در ادامه اظهار امیدواری کرد؛ شاهد افزایش کیفیت خدمات ارائه شده درمانی، کاهش هزینه پرداختی از جیب مردم و نظام سلامت پاسخگو و عدالت محور باشیم.

وی گفت: باید با صرفه‌جویی، پرهیز از تجملات زائد، افزایش بهره‌وری، حمایت از تولیدات داخلی و فرهنگ‌سازی مناسب در راستای تحقق این شعار گام برداریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: توکل به حمایت‌های الهی، فراموش نکردن آرمان‌ها، خودباوری، شجاعت، امید به آینده، مدیریت بهینه منابع انسانی و اعتبارات، انضباط‌ کاری، ساده‌زیستی و پرهیز از تشریفات از جمله شاخص‌های مهم مدیریت جهادی است.

احمدی توجه جدی به مسائل قرآنی و برنامه‌های معنوی از جمله مراسم مذهبی و اعتکاف دانشجویی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه در سال جاری برشمرد.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول