اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشن میلاد کوثر (س) در ورامین برگزار شد

جشن ولادت با سعادت بی‌بی دو عالم حضرت زهرا (س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) با حضور هیئات مذهبی شهرستان ورامین برگزار شد.

جشن میلاد کوثر (س) در ورامین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز جشن ولادت با سعادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا (س) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی و مدیحه‌سُرایی عبدالرضا میررجب، سید جواد قالیشورانی و با حضور عاشقان آل‌الله در حسینیه بیت العباس(ع) شهرستان ورامین برگزار شد.

مردم مومن و ولایی شهرستان ورامین با حضور در این مراسم معنوی ضمن عرض تبریک به پیشگاه مقدس حضرت بقیة‌الله الاعظم (عج) دست به دعا برداشته و برای فرج حضرت صاحب الزمان(عج) و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و دلسوزان نظام دعا کردند.

علاوه بر مساجد و اماکن مذهبی، آیین جشن میلاد در شهرستان ورامین با حضور مسئولان محلی و شرکت دوستداران خاندان عصمت و طهارت برگزار شد.

چراغانی و آذین بندی بسیار زیبای حسینیه بیت العباس(ع) بخش دیگری از ویژه برنامه سالروز میلاد دخت پیامبر اکرم (ص) در ورامین است.

عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌اسلام در شب ولادت با سعادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بار دیگر با ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی عهد و پیمان بستند.

آیین جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند خلفش حضرت امام خمینی (ره) نیز در مساجد، حسینیه‌ها و منازل این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها دخت نبی مکرم اسلام (ص) که کنیه‌های ایشان ام ابیها، ام الائمه، ام الفضائل، ام العلوم و... و القابشان صدیقه، طاهره، راضیه، تقیه و... است، در 20 جمادی‌الثانی سال پنجم بعثت در مکه مکرمه متولد و در 13 جمادی الاولی و به روایتی در سوم جمادی‌الثانی سال یازدهم هجری قمری در مدینه منوره به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/2462/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول