اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نطنز:

جهش اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است

فرماندار نطنز گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های دولتی باید با تلاش‌های فراوان، زمینه را برای جهش اقتصاد و فرهنگ آماده کنند.

جهش اقتصاد و فرهنگ با مدیریت جهادی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، یوسف حسنی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نطنز که در دفتر امام جمعه نطنز برگزار شد، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولان دولتی باید با زمینه‌سازی‌های لازم و ایجاد بستر مناسب، زمینه را برای جهش در اقتصاد و فرهنگ ایجاد کنند.

وی افزود: همه باید با زمینه سازی‌های لازم برای جهش اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی، اهداف سند چشم انداز ایران 1404 را پیش ببریم.

فرماندار نطنز پیرامون نام امسال گفت: نام امسال می‌توانست فقط اقتصاد و فرهنگ باشد ولی در ادامه آن عزم ملی و مدیریت جهادی هم هست که نشان دهنده اهمیت اقتصاد و فرهنگ است که همه دستگاه باید تلاش کنند تا اهداف نام امسال محقق شود.

وی تصریح کرد: اقتصاد و فرهنگ دو موضوع بسیار مهمی است که می‌تواند مانند دو بال در کنار هم قرار گیرد و باعث پرواز و اوج گرفتن یک جامعه در مسیر پیشرفت باشد.

حسنی خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌هائی که کشور دارد، این نام تعیین شده و همه کارشناسان باید با بررسی همه موضوعات و جوانب، راه را برای پیشرفت جامعه هموار کنند.

انتهای پیام/63025/صا/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول