اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس خواستار شد

ضرورت ارزیابی عملکرد مدیران در سال مدیریت جهادی

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس گفت: مدیرانی که در حوزه کاری خود فعال و تأثیر‌گذار نیستند، باید شناسایی شوند؛ این افراد یا نقاط ضعف خود را برطرف کرده یا از سمت خود کناره‌گیری کنند.

ضرورت ارزیابی عملکرد مدیران در سال مدیریت جهادی

 به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید محمدحسین میرمحمدی شامگاه شنبه در نخستین جلسه شورای اداری در سال جدید که در امام‌‌زاده دانیال پیغمبر گلشهر برگزار شده بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال گذشته حماسه سیاسی- اقتصادی را مطرح کردند و امسال هم با توجه به اهمیت فرهنگ، اقتصاد و فرهنگ و عزم ملی و مدیریت جهادی را برای کارگزاران دولت و همه آحاد مردم متذکر شدند.

وی با بیان اینکه یکی از نقاط ضعف کلان و خرد جامعه مدیریت است، تصریح کرد: با مجموعه بوروکراسی که قبل از انقلاب ترسیم شده بود و بنا به برخی از مقتضیات که بعداً عمل کردیم از صنعت کشاورزی در کشور دور ماندیم و پس از مدتی به لزوم  تشکیل جهاد کشاورزی واقف شدیم و امروز پس از چند دهه که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد در همه کشور فعالیت‌های مفید جهاد کشاورزی را شاهد هستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه امروز نیازمند عزم ملی در کشور هستیم، متذکر شد: با عزم ملی و مدیریت جهادی و با پشتوانه مردم می‌توانیم به رشد و توسعه کشور کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در سال گذشته یک روال عادی در کار و زندگی خود پیش می‌گرفتید امسال باید آن را تغییر دهید، خاطرنشان کرد: مدیرانی که در حوزه کاری خود فعال و تاثیرگذار نیستند باید شناسایی شوند، این افراد یا نقاط ضعف خود را برطرف کنند یا از سمت خود کناره گیری کنند.  

میرمحمدی با بیان اینکه ارزیابی مدیران و مسئولان باید صورت گیرد، افزود: در سال مدیریت جهادی قرار داریم  و وظیفه مسئولان است که مردم را از عملکرد خود آگاه سازند، چون اطلاع رسانی از شاخصه‌های خدمت‌گزاری محسوب می‌شود.

* مدیران کل در شهرستان‌ها حضور یابند

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس، خواستار ارتباط بیشتر مسئولان شهرستانی با خودش شد و گفت: برخی از بخشنامه ها در شهرهای کوچک قابلیت اجرا ندارد و این وظیفه مسئولان است که این نکات را به نماینده شهرستان منتقل کنند تا وی هم به مسئولان ارشد کشوری اطلاع رسانی کرده و نقاط ضعف برطرف شود.

میرمحمدی از مدیران کل استانی خواست با حضور در شهرستان‌ها از نزدیک شاهد مشکلات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها باشند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز پرداخت و گفت: در کشورهای غربی و نهادهای مردمی از امر به معروف به انتقاد سازنده یاد می‌شود و این نشاندهنده این است که در همه موضوعات می‌توان از این فریضه استفاده کرد و صرفاً به عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود.

وی ادامه داد: با نوآوری و ایجاد شیوه‌های نوین می‌توان امر به معروف را در جامعه نهادینه کرد و اگر آموزش دین و آموزه‌های اسلامی را از کودکی بخواهیم در فرزندان نهادینه کنیم باید روی اعتقادات آنان کار کنیم و اگر دینداری با حب وطن آمیخته شود هیچ عاملی نمی‌تواند در اراده فرد خلل ایجاد کند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس در پایان یادآور شد: در صورتی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فراگیر و نظام‌مند می‌شود که امور به دست خود مردم اداره شود.

انتهای پیام/63014/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول