اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بهزیستی گچساران خبر داد

برگزاری نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در بوستان شهدای گمنام گچساران

سرپرست اداره بهزیستی گچساران از برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در محل بوستان شهدای گمنام خبر داد.

برگزاری نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی در بوستان شهدای گمنام گچساران

سید مهران کشاورز امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشنی در سازمان بهزیستی گچساران در قالب مولودی‌خوانی و برنامه‌های متنوع فرهنگی برای بانوان سرپرست خانوار و همکاران خانم در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین از سه بانوی برتر و کارآفرین تحت‌‌‌پوشش بهزیستی همراه با اهدای هدایایی تجلیل خواهد شد.

کشاورز ادامه داد: قسمتی از برنامه‌های این جشن توسط بانوان زیرپوشش و همکاران ما در بهزیستی انجام می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی گچساران تصریح کرد: با هدف اشتغال‌زایی و فراهم کردن زمینه کسب درآمد برای خانوار‌های بی‌سرپرست و کم‌ درآمد، اقدام به برگزاری کارگاه‌های گروه همیار کردیم.

کشاورز متذکر شد: کارگاه گروه همیار متشکل از هفت بانوی سرپرست خانوار یا بی‌سرپرست بوده که بهزیستی مبلغ پول رهن و تجهیزات در اختیار آنان قرار داده تا با آن مراکز تولیدی راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه مراکز تولیدی گروه‌های همیار به مدت دو سال توسط بهزیستی حمایت می‌شود، یادآور شد: این تولیدی‌ها به مدت دو سال حمایت شده و با رونق کار پول رهن به گروه بعدی انتقال داده است، اما تجهیزات کارگروه پس گرفته نمی‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی گچساران با بیان اینکه دو گروه همیار موفق داشته‌ایم، یادآور شد: مرکز تولید خیاطی یکتا‌ زنان گروه همیار، پنج اردیبهشت‌ماه افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره بهزیستی گچساران با اشاره به فرا رسیدن هفته سلامت، خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته سلامت متخصصان بهزیستی در گروه‌های مشاوره و مددکاری در این هفته از کمپ‌ها و مرکز نگهداری معلولان بازدید می‌کنند.

کشاورز از برگزاری نمایشگاه پیشگیری نوین، پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: این نمایشگاه در قالب 90 تابلو عکس و نقاشی به مدت چهار روز در بوستان شهدای گمنام این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: در این نمایشگاه کارشناسان و مشاوران مجرب بهزیستی برای ارائه مشاوره به شهروندان حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/82019/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول