اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

برنامه‌های هفته سلامت از مدارس آغاز می‌شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه توانمندسازی قشر نوجوان و جوان در دستور کار مسئولان بهداشتی قرار گرفته است، گفت: به همین منظور آغاز برنامه‌های هفته سلامت از مدارس انجام می‌شود.

برنامه‌های هفته سلامت از مدارس آغاز می‌شود

محمد رضا صائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به جابه‌جایی هفته سلامت در سال جاری از 18 فروردین ماه به اول اردیبهشت ماه اظهار داشت: این اقدام به دلیل نزدیکی هفته سلامت به تعطیلات نوروزی انجام شده است و جابه‌جایی همیشگی آن نیاز به مصوبه شورای انقلاب فرهنگی دارد.

وی به شعار انتخاب شده برای سال جاری اشاره و اضافه کرد: عملیاتی کردن شعار یک عمر سلامتی با خود مراقبتی منجر به کاهش قابل توجه مراجعات به مراکز درمانی می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تأکید کرد: خود مراقبتی به ارتقای سلامت در همه بخش‌های درمان از جمله بازتوانی کمک می‌کند.

این مسئول، کاهش 50 درصدی تعداد بیماران بستری و کمک به اقتصاد سلامت را از دیگر مزایای خود و مراقبتی در عرصه سلامت اعلام کرد.

صائینی با اشاره به اینکه توانمند سازی قشر نوجوان و جوان در دستور کار مسئولان بهداشتی قرار گرفته است، تصریح کرد: به همین منظور برنامه‌های هفته سلامت از مدارس آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته سلامت برنامه‌های آموزشی هم در ارتباط با شعار هفته سلامت ارائه می‌شود، ادامه داد: مسئولان بهداشت و درمان در این رابطه کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های اطلاع رسانی هم برگزار می‌کنند که در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم است.

انتهای پیام/73004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول