اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

اردبیل نیازمند سرمایه‌گذاری کلان در صنایع مادر است

استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل در مسیر تحول خود نیازمند حضور سرمایه‌گذاران برای راه‌اندازی کارخانه‌های بزرگ و صنایع مادر است تا بخش صنعت در این استان توسعه یافته و تقویت پیدا کند.

اردبیل نیازمند سرمایه‌گذاری کلان در صنایع مادر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در سومین جلسه هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اظهار داشت:‌ در این مسیر توسعه همه باید مشارکت کنند که مشارکت مردم انصراف از دریافت یارانه نقدی است تا فضایی فراهم آید تا چرخ‌های اقتصادی این استان بیش از گذشته تقویت یافته و توسعه پیدا کند.

وی به روند اجرای قانون اصلاح حامل‌های انرژی در سه چهار سال اخیر اشاره کرد و افزود: این قانون ناقص و بسیار پراکنده اجرا شده در حالی که اگر در این سه سال قانون مصوب مجلس درست اجرا می‌شد، امروز کشورمان با برخی از نارسایی‌ها و مشکلات دست و پنجه نمی‌زد.

استاندار اردبیل روند ثبت‌نام و اجرای طرح هدفمندی یارانه در استان را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در 10 روز گذشته ثبت‌نام برای دریافت یارانه نقدی از سوی خانوارهای نیازمند و متقاضی بدون مشکل خاصی صورت گرفته است.

خدابخش در ادامه سخنان خود تصریح کرد: افرادی که به هر نحوی نتوانسته‌اند در روزهای اختصاصی ثبت‌نام کنند، می‌توانند در روزهای 30 و 31 فروردین با مراجعه به سامانه رفاهی در مراکز پستی و دفاتر پیشخوان دولت نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: همراهی و همیاری مردم در تمام امورات کشور از جمله اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نشان می‌دهد که مردم خود را از نظام و دولت جدا نمی‌دانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس ستاد هدفمندی یارانه‌ها در اردبیل اضافه کرد: هدف اصلی دولت از اجرای گام دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها رفع مشکلات ناشی از اجرای نادرست مرحله اول، بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع نواقص و تنگناهای موجود در حوزه سلامت، محیط زیست، تولید و اشتغال کشور است.

انتهای پیام/62003/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول