اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سالن‌های ورزشی در روستاها به هیئت بومی، محلی واگذار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سالن‌های ورزشی در روستاها به هیئت بومی، محلی واگذار می‌شود.

سالن‌های ورزشی در روستاها به هیئت بومی، محلی واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایوب بهتاج عصر امروز در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان مسابقات جام نوروزی روستایی در اردبیل، اظهار داشت: به دلیل اینکه برخی از دهیاری‌ها فرصت و رغبت عهده‌داری و مدیریت سالن‌های ورزشی روستایی را ندارند و این سالن‌ها بلاصاحب و بدون استفاده به حال خود رها شده، با شناسایی رؤسای ادارات شهرستان‌ها این سالن‌ها باید در ایام رونق ورزش در مناطق روستایی بهار و تابستان و سایر فصول نیز این سالن‌های ورزشی به هیئت‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی واگذار شوند.

وی با بیان اینکه در فعالیت رئیس این هیئت و حرکت رو به جلوی متولیان این حوزه مشکلی وجود ندارد و نباید به مسائل حاشیه‌ای دامن زده شود، تصریح کرد: به هیچ عنوان بنده با رئیس و مسئولان این رشته مشکلی ندارم و با اولویت این رشته و هیئت را مورد حمایت و تقویت قرار می‌دهیم تا ریشه ورزش در مناطق روستایی تقویت یافته و منسجم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل خاطرنشان کرد: بنده با هیچ کس اختلافی ندارم و معتقدم هر فعالیتی در این هیئت انجام شود به نام هیئت ماندگار است و از این قدم‌های جدی و مؤثر در حمایت از ورزش روستایی و عشایری به جد استقبال کرده و مورد پشتیبانی قرار می‌دهیم.

بهتاج اضافه کرد: هنوز هم برای ما لذت‌بخش است که در مناطق روستایی با جذبه خاص بازی‌های بومی، محلی برگزار می‌شود و همه از دیدن آن لذت می‌بریم به طوریکه خاطرات شیرین آن هیچ وقت از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

وی بیان کرد: بنده در اینجا اعلام می‌کنم که رؤسای شهرستان‌ها باید سالن‌های روستایی را شناسایی کنند تا به هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی واگذار شده و از این طریق کسب درآمد انجام شود.

بهتاج یادآور شد: بسیاری از ورزشکاران و پهلوانان این استان در سایه توسعه و گسترش این ورزش‌های اصیل در میادین جهانی و بین‌المللی درخشش دارند که اگر زیرساخت لازم و پایه ورزشی در مناطق روستایی تقویت شود به یقین ورزش قهرمانی ما نیز تقویت می‌شود چرا که ورزشکاران روستایی که در رشته‌هایی همچون دوومیدانی، پرتاب و سوارکاری فعالیت می‌کنند، می‌توان از بین آنها مستعدترین افراد را شناسایی و با هدایت و تربیت درست به یک قهرمان واقعی تبدیل کرد.

این مسئول ادامه داد: ما آمادگی داریم تا از تمام برنامه‌های ورزشی روستایی و عشایری با همه توان حمایت کرده و در روزهای آینده برخی کسری‌ها و کمبودها را نیز در این حوزه جبران ‌کنیم و بسیار امیدوار هستیم که با تعامل و همفکری بیشتر بتوانیم موانع احتمالی را برطرف کنیم.

وی به مسئولان این هیئت تاکید کرد که با همه نمایندگان استان در مجلس ارتباط تنگاتنگ و مثبتی داشته باشند تا از ظرفیت این نمایندگان در توسعه و تقویت ورزش روستایی استفاده شود.

بهتاج در پایان با بیان اینکه هفت نماینده در انتخاب بنده و همچنین حضورم در این استان یاریگر بودند و همه آنها بنده را تأیید کردند، گفت: بهتر است با همه نمایندگان تعامل مثبتی داشته باشیم و بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف کرده و از بین ببریم.

انتهای پیام/62001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول