اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران خبر داد

سفر مسئولان آستاراخان روسیه به مازندران

استاندار مازندران از سفر مسئولان آستاراخان روسیه به استان خبر داد.

سفر مسئولان آستاراخان روسیه به مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح بعد از ظهر امروز در نشست روسا، نایب رئیسان و دبیران هیئت‌های ورزشی در سالن اجتماعات استانداری مازندران در ساری تصریح کرد: رسانه‌ها بازوان خوبی برای رشد و ترقی ورزش استان محسوب می‌شوند و مسئولان ورزشی به ویژه هیئت‌ها برای رشد توسعه و عملکرد ورزشی خود باید از نظرات رسانه‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: مازندران در زمینه نیروی انسانی و معرفی ورزشکاران در کشور مشکل ندارد و استعدادهای خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی در سطح استان در دو بخش مردان و زنان داریم.

استاندار مازندران با اشاره به حمایت از جامعه ورزش بانوان ابراز داشت: از نظر من آقایان و بانوان از هر نظر برابرند و ورزشکاران بانوان نیز همچون مردان باید حمایت شوند.

فلاح مهم‌ترین مشکل حال حاضر ورزش استان را عدم حمایت سرمایه‌گذاران دانست و ‌یادآور شد: با شرکت‌های دولتی و خصوصی برای وارد شدن و کمک به ورزش مذاکرات خوبی داشتیم و در آینده خبرهای خوشی در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از نظر بودجه هیچ مشکلی نداریم، گفت: در کشور ما همه چیز است اما مدیران برای رسیدن به هدف و گرفتن اعتبار برنامه خاصی ندارند.

استاندار مازندران از سفر مسئولان استان آستاراخان روسیه به استان خبر داد و افزود: هفته آینده مسئولان استان آستارا خان روسیه برای امضا تفاهم‌نامه مختلف به ویژه در بخش ورزشی سفری به مازندران دارند.

فلاح با اشاره به انگیزه و تلاش بانوان برای موفقیت زندگی و ورزشی بیان داشت: از ورزشکاران مازندرانی در دو بخش مردان و زنان می‌خواهیم که اخلاق و فرهنگ را همیشه سرلوحه ورزشی خود قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش خواهیم کرد تا با اختصاص اعتبار و بودجه خوب برای حمایت و موفقیت بیشتر ورزش استان گامی محکم برداریم.

انتهای پیام/86005/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول