اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان مطرح کرد

لزوم داشتن نگاهی آرمان‌گرایانه نسبت به زنان در جامعه

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان گفت: باید در جامعه نگاه آرمان‌گرایانه نسبت به زنان داشته باشیم.

لزوم داشتن نگاهی آرمان‌گرایانه نسبت به زنان در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آذر آوازه ظهر امروز در مراسم دیدار بانوان دانشگاهی با نماینده ولی‌فقیه در زنجان که به مناسبت گرامیداشت روز زن و روز مادر برگزار شد، با اشاره به روز 20 جمادی‌الثانی، سالروز ولادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) واسطه فیض و امامت و نماد عصمت پاکی در تمام ابعاد زندگی است.

وی افزود: ایام ولادت حضرت زهرا (س) سزاوار بالاترین بزرگداشت‌ها است چراکه ایشان در میان اولیای خداوند و بزرگان دین جایگاهی عظیم و ستودنی دارند.

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان تصریح کرد: بی‌شک ولادت حضرت زهرا (س) انقلاب عظیمی در جامعه جاهلی آن دوران به وجود آورد و پیامبر اکرم (ص) همواره سعی داشتند که با رفتار خوب خود با ایشان جایگاه حقیقی زنان را به عموم مردم بشناسانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) در زندگی خود اثبات کرد که می‌توان احساسات زنانه را با شعور و درایت حماسی پیوند زد و از خانه منشاء تحولات عظیم اجتماعی و تاریخی شد.

آوازه عنوان کرد: زنان در تمام دنیا می‌توانند فاطمه زهرا (س) را در همه ابعاد زندگی به عنوان الگویی شایسته برای خود برگزینند.

وی با بیان اینکه باید نگاه آرمان‌گرایانه نسبت به زنان داشته باشیم، ابراز کرد: خوشبختانه این نگاه تا حدودی در جامعه ما نمود پیدا کرده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان به نقش زنان در جامعه اشاره و اظهار کرد: زنان در ایجاد آرامش و امنیت در محیط خانواده نقش بسزایی دارند و هیچ چیز دیگری به جز عشق مادری نمی‌تواند پاسخگوی نیاز عاطفی انسان باشد.

این مسئول بیان داشت: ورود زنان به عرصه‌های دانشگاهی را نباید فقط از جنبه آماری مورد توجه قرار داد بلکه باید نقش مادری آنها نیز در دانشگاه‌ها مدنظر قرار گیرد.

آوازه در پایان تاکید کرد: باید در حوزه روان‌شناختی خانواده گام‌های جدی و بزرگی برداشته شود.

انتهای پیام/73010/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول