اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هوشیاری پلیس

2 قاچاقچی مواد مخدر در دهلران به دام پلیس افتادند

جانشین نیروی انتظامی استان ایلام گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه‌روزی پلیس دو قاچاقچی مواد مخدر در دهلران به دام پلیس افتادند.

2 قاچاقچی مواد مخدر در دهلران به دام پلیس افتادند

حسن سماواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار کرد: پلیس شهرستان دهلران با شناسایی دو قاچاقچی و دستگیری آنان موفق به کشف و ضبط یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از این دو قاچاقچی شدند.

وی ادامه داد: عملیات دستگیری این دو قاچاقچی در راستای طرح پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان با موفقیت صورت گرفت و دو قاچاقچی به دام پلیس افتادند.

جانشین نیروی انتظامی استان ایلام با بیان این‌که فعالیت این دو فرد سبب نارضایتی بسیاری از اهالی در محله‌های شهرستان مرزی دهلران شده بود، ادامه داد: پلیس با طرحی این دو قاچاقچی را حین ارتکاب جرم و حمل بیش از یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر دستگیر کرد.

این فرمانده انتظامی عنوان کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در تمام مناطق استان ایلام از جمله شهرستان مرزی و گرمسیری دهلران استمرار خواهد داشت.

سماواتی تصریح کرد: بدون تردید تاثیرگذاری اعتیاد بر سایر جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی بر همگان مشخص و مبرهن بوده و باید همه در راستای مبارزه با این پدیده شوم با نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

جانشین نیروی انتظامی استان ایلام گفت: پلیس مصمم است در سال جدید با استفاده از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی برخوردی قاطع با توزیع کنندگان مواد مخدر داشته باشد.

وی ادامه داد: در این رابطه برنامه‌ریزی منسجم و طراحی طرح‌های متعددی انجام شده که به طور منسجم و به مرور در طول سال اجرایی و محقق می‌شود.

انتهای پیام/2246/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول