اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جدید جامعة الزهرا(س):

جامعة الزهرا در تحقق منویات رهبری پیشتاز خواهد بود

مدیر جدید جامعة الزهرا(س) تحقق منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعة الزهرا در عرصه عملی کردن فرمایشات رهبری پیشتاز خواهد بود.

جامعة الزهرا در تحقق منویات رهبری پیشتاز خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سید سجاد هاشمیان ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید جامعة الزهرا که با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مدیریت جهادی به معنای حرکت و پویایی است و امیدواریم که در جامعة الزهرا بتوانیم مدیریت جهادی را عملیاتی کنیم.

وی تحقق منویات مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: جامعة الزهرا در عرصه عملی کردن فرمایشات رهبری پیشتاز خواهد بود.

مدیر جامعة الزهرا(س) با اشاره به اینکه با اجرایی شدن مدیریت جهادی افق‌های پیش روی ما گشوده خواهد شد اظهار کرد: در هرکجا که مدیریت جهادی بر مجموعه‌ها حاکم بوده شاهد دستیابی به پیشرفت و موفقیت بوده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های خود، تحول ساختاری، اصلاح و توسعه، به کارگیری فناوری، تقویت منابع انسانی، کاربردی کردن رشته‌ها و... را از نکات مورد تاکید دانست.

انتهای پیام/2258/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول