اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

بسیج جامعه زنان توانش را برای ترویج سبک زندگی فاطمی به کار می‌بندد

بسیج جامعه زنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: تمام توان و تلاش خود را برای شناساندن و ترویج سبک زندگی فاطمی و تربیت مادران، همسران و دخترانی با منش حضرت زهرا (س) به کار می‌بندد.

بسیج جامعه زنان توانش را برای ترویج سبک زندگی فاطمی به کار می‌بندد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در بیانیه سازمان جامعه زنان خراسان رضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری آمده است: شخصیت حضرت زهرا (س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و جهادی شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است به طوری که همه زنان مبارز و انقلابی عالم می‌توانند از زندگی کوتاه و پرمغز ایشان درس بگیرند.

همچنین در این بیانیه تصریح شده است: بسیج جامعه زنان به عنوان قشری در جامعه اسلامی که نقش اساسی در الگوپذیری از حضرت زهرا (س) دارد بر خود لازم می‌داند ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صدیقه کبری (س) به تمامی جهانیان و با اعلام اینکه همانطور که امام زمان (عج) مادر بزرگوارشان را به عنوان الگو در زندگی خود می‌دانند؛ تنها راه سعادت دنیا و آخرت بشر پیروی از این بانوی بزرگوار است.

در این بیانیه اضافه شده است: بسیج جامعه زنان اعلام می‌دارد تمام توان و تلاش خود را برای شناساندن و ترویج سبک زندگی فاطمی و تربیت مادران، همسران و دخترانی با منش حضرت زهرا (س) به کار می‌بندیم و از تمامی تشکل‌های فرهنگی و نخبگان نیز تقاضا داریم در این عرصه پیشقدم باشند.

در این بیانیه اضافه شده است: مسئولان فرهنگی کشور باید تمام توان و انرژی خود را صرف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی که مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب است کنند، بیشترین تلاش غرب و دشمنان قسم خورده‌‌ ایران برای استیلای کامل و به ذلت کشاندن ملت بزرگ ایران در حوزه مسائل فرهنگی که در صدر آن فروپاشی بنیان خانواده بوده، است و این مسئله توجه بیش از پیش نخبگان را در مقوله خانواده و زن به عنوان محور و اساس این بنیان الهی طلب می‌کند و دشمنان اسلام بدانند با واژه‌ زیبای حقوق بشری نمی‌توانند ملت ما را در لجن‌زار فساد و بی‌اخلاقی که هم‌اکنون خودشان در آن غوطه‌ورند بکشانند و آخرین مورد آن هم قطعنامه ضدایرانی و غیر‌اخلاقی پارلمان اروپا بود.

در پایان بیانیه بسیج جامعه زنان خاطرنشان شده است: که با تمام توان و اراده خود در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کنیم و ذره‌ای از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی تا رسیدن به سعادت حقیقی بشر و فرج صاحب اصلی این انقلاب حضرت مهدی (عج) عقب نخواهیم نشست.

انتهای پیام/2202/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول