اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

آیین تجلیل از اسوه‌های ایثار و خادمان سلامت برگزار می‌شود

به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و همزمان با هفته سلامت، همایش «مرهم دل‌ها»، آیین تجلیل از بانوان شاهد و خادمان حوزه سلامت برگزار می‌شود.

آیین تجلیل از اسوه‌های ایثار و خادمان سلامت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن و همزمان با هفته سلامت،  همایش «مرهم دل‌ها»، آیین تجلیل از بانوان شاهد و خادمان حوزه سلامت  با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، مدیران شهری، مدیران مراکز درمانی، همسر شهید نواب صفوی و جمعی از خانواده ایثارگران و خادمان حوزه سلامت یکم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

فرزاد قاسم‌زاده،‌ دبیر همایش «مرهم دل‌ها» پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب از برگزاری جشن ولادت و سلامت و همچنین تجلیل از جانبازان و آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا، پزشکان، پرستاران و بهیاران در همایش «مرهم دل‌ها» خبر داد.

وی با اشاره به تقارن میلاد حضرت فاطمه (س) ، هفته گرامیداشت مقام زن و هفته سلامت، اظهار داشت: این تقارن مبارک انگیزه زیبایی است تا ضمن تبیین فرهنگ فاطمی و شاخصه‌های سبک زندگی ایرانی _ اسلامی همسو با رهنمودهای مقام معظم رهبری در سالی که به نام وزین فرهنگ مزین شده است، بتوانیم گامی در معرفی و قدردانی از الگوهای ایثار و پیروان سیره فاطمی برداریم.

قاسم‌زاده افزود : از آن جایی که جانبازان و آزادگان، خانواده‌های معزز شاهد و هم چنین خادمان عرصه سلامت، در ایثارگری، صبر و بردباری وجهی مشترک و مثال زدنی دارند، در همایش «مرهم دل‌ها» از این عزیزان به عنوان الگوهای پیروی از فرهنگ فاطمی قدردانی می‌کنیم.

دبیر همایش «مرهم دل‌ها» هم چنین از حضور و سخنرانی چهره های سیاسی و فرهنگی در این مراسم خبر داد و گفت: نیره اعظم نواب احتشام رضوی همسر بزرگوار شهید نواب صفوی که اسوه زنان ایثارگر هستند در  همایش «مرهم دل‌ها» حضور خواهند داشت، همچنین لاله افتخاری فرزند شهید محمد حسین افتخاری و همسرشهید محمد علی عامریان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام سید حسین موسوی پژوهشگر حوزه و دانشگاه در این مراسم حضور یافته و سخنرانی می‌کنند.

وی در ادامه به ویژه برنامه جشن ولادت در این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: اجرای سرود جمهوری اسلامی به صورت زنده توسط گروه موزیک نظامی دانشگاه هوایی شهید ستاری، اجرای برنامه هنری با موضوع ولادت حضرت فاطمه (س) توسط گروه حنانه و آیین تجلیل و اهدای لوح به ایثارگران، خانواده شهدا و خادمان سلامت از جمله بخش‌های این مراسم است.

دبیر همایش همایش «مرهم دل‌ها» با بیان اینکه از کارکنان نمونه هفت بیمارستان و مرکز درمانی پایتخت در این همایش تجلیل می‌شوند، افزود: نیروی مقاومت بسیج پایگاه مالک اشتر، دانشگاه هوایی شهید ستاری، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9، مراکز درمانی غرب پایتخت و اداره کل تامین اجتماعی استان تهران در برگزاری این همایش و معرفی خادمان سلامت و خانواده ایثارگران همکاری و مشارکت داشته‌اند.

انتهای پیام/2462/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول