اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع‌دستی میراث فرهنگی همدان خبر داد

حضور هنرمند لاله‌جینی در نمایشگاه صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از حضور هنرمند لاله‌جینی در نمایشگاه فرش و صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا خبر داد.

حضور هنرمند لاله‌جینی در نمایشگاه صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا

علیرضا قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با بیان اینکه حضور صنعتگران در نمایشگاه‌های بین‌المللی موجب معرفی صنایع‌دستی همدان می‌شود، افزود: هنرمندان صنایع‌دستی همدان هر ساله در بسیاری از این نمایشگاه‌ها حضور می‌یابند تا ضمن معرفی آثار خود، بتوانند هنرنمایی خود را به رخ آنها بکشند.

وی از حضور هنرمند لاله‌جینی در نمایشگاه فرش و صنایع‌دستی فلورانس ایتالیا خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه که اواخر اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، محمد خانی‌پور از هنرمندان برجسته لاله‌جین در آن حضور می‌یابد.

معاون صنایع‌دستی سازمان میراث فرهنگی همدان بیان داشت: این هنرمند لاله‌جینی که در عرصه سفال و سرامیک فعال است، در این نمایشگاه به ارائه آثار شاخص خود خواهد پرداخت.

وی با بیان اینکه این هنرمند همدانی به عنوان صنعتگر ایرانی در این نمایشگاه حضور می‌یابد، افزود: در این نمایشگاه هنرمندانی از برخی استان‌های کشور و هنرمندانی از سایر کشورها حضور می‌یابند که چنین نمایشگاهی برای عرضه صنایع‌دستی فاخر ایرانی بسیار ارزشمند است.

قاسمی یادآور شد: همدان به عنوان یکی از استان‌های مهم در عرصه صنایع‌دستی بسیار حائز اهمیت است، که سالانه آثاری از صنایع‌دستی را به کشورهای آسیا و اروپا صادر می‌کند.

انتهای پیام/89003/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول