اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آرادان:

طلاب فرهنگ علم‏آموزی را در جامعه ترویج دهند

امام جمعه آرادان گفت: طلاب و روحانیان در برهه کنونی باید فرهنگ علم‏آموزی را در جامعه بیش از گذشته ترویج دهند.

طلاب فرهنگ علم‏آموزی را در جامعه ترویج دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا صبح امروز در نشست گفتمان حوزوی که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار و معاونت تهذیب حوزه علمیه گرمسار در سالن اجتماعات حوزه علمیه گرمسار با حضور اساتید، طلاب و روحانیان برگزار شد، اظهار کرد: ما طلبه‏ها باید خدا را شکر کنیم که ما را در راه بزرگان دین هدایت کرده است.

وی تصریح کرد: باید بزرگ‏ترین قدردانی را از والدینمان داشته باشیم؛ زیرا دامان پاک مادر و لقمه حلال پدر ما را به این مسیر رهنمون ساخته است.

امام جمعه آرادان با اشاره به فعالان عرصه تبلیغات اسلامی تصریح کرد: امروز رسانه‌های مختلفی داریم که برای دین دارند تلاش می‌کنند؛ آنها کار تبلیغی می‌کنند و آگاهی‏بخشی دارند و این خوب است، ولی تفاوت کار آنها با ما طلبه‌ها این است که ما علاوه بر کار تبلیغی می‌خواهیم جامعه را نورانی کرده و قلب‌ها را به هم نزدیک کنیم.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا (ع) گفت: این‏که امام رضا (ع) در روایتی برای عالمان و مبلغان دین دعا کرده و آنها را زنده کننده امر ائمه که همان دین خدا باشد می‌داند، بسیار خوب است و باید این دعا را توشه بزرگی برای دنیا و آخرت خود بدانیم.

شریفی‌نیا با اشاره به اهمیت فراوان علم و دانش گفت: هیچ عبادتی بزرگ‏تر از درس خواندن برای ما طلبه‌ها نیست و مصداق بارز آن بعضی از علمای گذشته ما هستند که حتی در شب‏های احیا به جای عبادت به تحصیل علم مشغول بودند.

انتهای پیام/2249/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول