اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان پردیس خبر داد

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی به نام شهیده شیردل در بومهن

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی به نام شهیده سال، فوزیه شیردل در محوطه فرهنگ‌سرای بومهن برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی به نام شهیده شیردل در بومهن

ربابه شریف‌آهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به ایام میلاد کوثر اظهار داشت: یکی از جنبه‌های وجودی حضرت زهرا (س)، بحث عفاف و حجاب است و امروز باید دانست که چگونه یک بانوی 18 ساله می‌تواند الگوی جامعه زنان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امام زمان (عج) فرمودند که همانا دختر رسول خدا (س) برای من الگویی نیکو است و ما از این حدیث درس می‌گیریم که ایشان می‌توانند الگوی همه جامعه باشند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس افزود: امروز به خصوص بانوان که هدف ما در برنامه‌های هفته زن هستند، باید بکوشند تا عفاف و حجاب را در جامعه گسترش دهند.

شریف‌آهی ادامه داد: برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته تا جشنواره فرهنگی و ورزشی، امسال به نام شهید سال، فوزیه شیردل در محوطه فرهنگ‌سرای بومهن برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این جشنواره، کارگاه‌های مختلفی مانند افزایش جمعیت که از دستورات مقام معظم رهبری است، سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزندان خواهیم داشت تا در زمینه فرهنگ‌سازی سیره فاطمی در جامعه قدم برداریم.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس افزود: در این جشنواره، مسابقات مختلفی مانند نقاشی و ... برای کودکان و نوجوانان نیز برگزار خواهیم کرد.

شریف‌آهی افزود: سعی کردیم خارج از ابلاغیه‌هایی که برای بسیج خواهران داریم، برنامه‌های ابتکاری را در مناسبت‌های مختلف برای پیشبرد اهداف جامعه زنان و همسو با منویات مقام معظم رهبری در شهرستان پردیس برگزار کنیم.

وی ادامه داد: در این رابطه، در سال 92 کارگاه‌های افزایش جمعیت را در شهرستان پردیس برگزار کردیم که استقبال خوبی از این کارگاه‌ها صورت گرفت.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس افزود: برگزاری کارگاه‌های فصلی نیز در دستور کار بوده و در طول سال گذشته، 12 کارگاه افزایش جمعیت را در پردیس برگزار کردیم که نتیجه‌های خوبی به همراه داشت.

شریف‌آهی اضافه کرد: کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی را در طول سال 92 در چندین مورد برگزار کردیم و حلقه‌های صالحین نیز تشکیل شد.

وی تصریح کرد: تعداد زیادی از بانوانی که به حجاب اهمیت نمی‌دادند، با حضور در حلقه‌های صالحین به سوی حجاب کامل روی آوردند و در آشنایی با قرآن، امور اخلاقی، مذهبی، دینی، احکام، فرهنگی و آشنایی با سیره شهدا بسیار موفق بودند.

رئیس بسیج جامعه زنان شهرستان پردیس گفت: بازبینی‌ها و بازرسی‌های صورت گرفته از بسیج خواهران و حوزه‌های مقاومت بسیج در استان تهران و امتیازی که ناحیه مقاومت خواهران بومهن گرفته، مطلوب بوده و در بین شهرستان‌های استان تهران در عملکرد سال 92 رتبه نخست را به دست آورده است.

انتهای پیام/2568/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول