اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده حوزه حضرت زینب (س) چمستان:

فرهنگ فاطمی جهانی شود

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) چمستان گفت: جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف است.

فرهنگ فاطمی جهانی شود

مولود ترخان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چمستان ضمن تبریک ایام ولادت خانم حضرت زهرا(س)، بیان داشت: در دورانی که ترویج فرهنگ منحط غربی در جهان موجب از هم پاشیدن بنیان مقدس خانواده شده، بی‌شک جهانی‌سازی فرهنگ فاطمی یک هدف والا محسوب می‌شود.

وی افزود: سالروز میلاد خجسته حضرت زهرا(س) و همچنین سلاله پاکش حضرت امام خمینی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه اسلامی است.

مسئول بسیج جامعه زنان بخش چمستان تصریح کرد: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی اسلامی، همه ما با نگاه دقیق به شخصیت والای حضرت زهرا(س) و با تأسی به الگوهای زندگی آن حضرت، اساس و پایه‌های زندگی خود را بر مبنای زندگی فاطمی قرار دهیم.

فرمانده حوزه حضرت زینب(س) چمستان با امید به تأسی و پیروی از زندگی پرافتخار حضرت زهرا(س) به تشریح برنامه‌های اجرایی هفته زن در بخش چمستان پرداخت و افزود: فراخوان مقاله با موضوع زن، فرهنگ و اقتصاد مقاومتی، گفتمان ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با محوریت فرهنگ فاطمی، همایش کوهپیمایی خواهران، نشست علمی فرهیختگان بسیجی با موضوع زن حماسه‌ساز اقتصاد و فرهنگ، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف را از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته زن در بخش چمستان است.

ترخان در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم در معرفی و شناسایی ذره‌ای از دریای بیکران فرهنگ ناب و ماندگار فاطمی قدم‌هایی برداشته و در این مسیر پرافتخار روح بلند و ملکوتی آن حضرت از ما راضی و خشنود باشد.

انتهای پیام/86023/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول